-
- Üyelik Tarihi
- 20 Nis 2013
-
- Mesajlar
- 618
-
- MFC Puanı
- 2
Twitter, iş dünyasına reklam veren bir platforma dönüşmesi sürecinde, kullanıcılarına kendilerini takip eden diğer kullanıcılar ve markalar hakkında daha fazla bilgi edinmelerini sağlayacak ‘matematiksel analitik’ hizmetini hayata geçirdi. Kullanıcılar, yeni hizmet sayesinde kendi tweet’lerinin performansı hakkında da detaylı bilgilere ulaşabilecek.
Küresel çaptaki dev şirketlere reklam alanı vermeye başlayacak olan Twitter, kısa bir süre önce duyurduğu bu hizmet için altyapı hazırlıkların hızlandırdı. Henüz İngilizce olan ve sadece ABD’de kullanılabilen ‘Twitter Ads’ hizmetiyle, kullanıcılar takipçileri ve tweet’leri hakkında detaylı bilgilere ulaşabilecekleri çeşitli uygulamaları kullanabilecek.
Kullanıcıların öncelikle ilgisini çekecek uygulamalardan bir tanesi ‘Zaman Çizelgesi.’Kullanıcılar, bu seçeneğe tıklayarak son bir ay içinde kendilerine yönelik tweet’leri, artan ve azalan takipçilerini ve tweet performanslarını detaylı olarak görebilecek.
11 Haziran itibariyle API v1.1’e geçen Twitter, aynı zamanda geliştiriciler için yeni bir uygulama sayfası da hazırladı. dev.twitter.com adresinden, kullanıcılar Twitter üzerindeki tartışmalara, yeni uygulamalar hakkında bilgilere ve API uyumluluğunu kontrol eden testlere ulaşabilecek.
Twitter’da hesabı olan şirketler, ‘Ads’ uygulamaları ve performans çizelgeleri sayesinde Twitter’daki etkinliklerini çok daha iyi gözlemleyebilecek.
En önemli gelişmelerden biri, tweet’lerde paylaşılan bağlantıların ne kadar tıklandığının görülebilmesi olacak. Kullanıcılar, genel performans bilgilerinin yer aldığı verileri içeren CSV dosyası da indirebilecek.
Twitter, bugüne kadar şirketler için paralı olduğu sunduğu hizmeti bedava sunmaya başlarken, hizmetlerinin kullanımını ve paraya çevrilme gücünü de önemli oranda artıracak.
Birçok dev şirkete hizmet veren küresel reklam firması WPP ile ay başında ‘küresel stratejik ortaklık’ anlaşması yaptığını duyuran Twitter, sunduğu içeriklerle WPP müşterilerinin verilerini kitlelere hedeflenen ve yaratıcı bir şekilde sunacak. Şirketler, Twitter üzerinden daha etkin reklam kampanyaları yapacağı gibi, Twitter’da daha fazla öne çıkma şansı bulacak.
The Next Web’in haberine göre, Mayıs ayı içinde ‘Sertifikalı Ürünler Programı’na 11 yeni uygulama ekleyen Twitter, ‘Twitter Amplify’ adı verilen uygulamayla markalara ve yayıncılara gerçek zamanlı, tweet’e entegreli videolar paylaşma imkanı verecek.
Küresel çaptaki dev şirketlere reklam alanı vermeye başlayacak olan Twitter, kısa bir süre önce duyurduğu bu hizmet için altyapı hazırlıkların hızlandırdı. Henüz İngilizce olan ve sadece ABD’de kullanılabilen ‘Twitter Ads’ hizmetiyle, kullanıcılar takipçileri ve tweet’leri hakkında detaylı bilgilere ulaşabilecekleri çeşitli uygulamaları kullanabilecek.
Kullanıcıların öncelikle ilgisini çekecek uygulamalardan bir tanesi ‘Zaman Çizelgesi.’Kullanıcılar, bu seçeneğe tıklayarak son bir ay içinde kendilerine yönelik tweet’leri, artan ve azalan takipçilerini ve tweet performanslarını detaylı olarak görebilecek.
11 Haziran itibariyle API v1.1’e geçen Twitter, aynı zamanda geliştiriciler için yeni bir uygulama sayfası da hazırladı. dev.twitter.com adresinden, kullanıcılar Twitter üzerindeki tartışmalara, yeni uygulamalar hakkında bilgilere ve API uyumluluğunu kontrol eden testlere ulaşabilecek.
Twitter’da hesabı olan şirketler, ‘Ads’ uygulamaları ve performans çizelgeleri sayesinde Twitter’daki etkinliklerini çok daha iyi gözlemleyebilecek.
En önemli gelişmelerden biri, tweet’lerde paylaşılan bağlantıların ne kadar tıklandığının görülebilmesi olacak. Kullanıcılar, genel performans bilgilerinin yer aldığı verileri içeren CSV dosyası da indirebilecek.
Twitter, bugüne kadar şirketler için paralı olduğu sunduğu hizmeti bedava sunmaya başlarken, hizmetlerinin kullanımını ve paraya çevrilme gücünü de önemli oranda artıracak.
Birçok dev şirkete hizmet veren küresel reklam firması WPP ile ay başında ‘küresel stratejik ortaklık’ anlaşması yaptığını duyuran Twitter, sunduğu içeriklerle WPP müşterilerinin verilerini kitlelere hedeflenen ve yaratıcı bir şekilde sunacak. Şirketler, Twitter üzerinden daha etkin reklam kampanyaları yapacağı gibi, Twitter’da daha fazla öne çıkma şansı bulacak.
The Next Web’in haberine göre, Mayıs ayı içinde ‘Sertifikalı Ürünler Programı’na 11 yeni uygulama ekleyen Twitter, ‘Twitter Amplify’ adı verilen uygulamayla markalara ve yayıncılara gerçek zamanlı, tweet’e entegreli videolar paylaşma imkanı verecek.