İlda
Özel Üye
- Üyelik Tarihi
- 17 Kas 2012
- Konular
- 1,235
- Mesajlar
- 5,399
- MFC Puanı
- 1,490
Türkiye, Instagram Storiesi en çok kullanan 4. ülke oldu
HABERLER, INSTAGRAM
Türkiye, Instagram Storiesi en çok kullanan 4. ülke oldu
Instagram Stories dün 1. yaşını doldurdu. Günlük hayatımızın bir parçası haline gelen Stories özelliği ile artık markalar takipçileri ile bizler de arkadaşlarımızla daha fazla ve daha kesintisiz bir iletişim içindeyiz. 700 milyon kullanıcıya sahip Instagramın Stories özelliği tüm dünyada 250 milyon kullanıcı tarafından kullanılıyor. Tanıtıldığı ilk günden itibaren 2 ay içinde 100 milyon günlük kullanıcıya erişen Stories, bir yıl içinde eklediği sayısız özellik ile birlikte kullanıcı sayısını 250 milyona çıkardı ve hız kesmişe de benzemiyor.
Yaratıcı hikaye kullanımları
Instagram, yıllardır kullanıcıların yaratıcılıklarını sergileyebileceği bir mecraydı. Kullanıcıların çektikleri fotoğraflara özen göstermesi ile başlayan yolculuk, daha sonra içeriklerin farklılaşması, galeri kürasyonları diyerek devam etti. Günümüzde ise bu bayrağı Stories devraldı. Stories üzerinde markalar olduğu gibi kişisel kullanıcılar da farklı ve yaratıcı işler çıkartmaya devam ettiler.
Instagram Avrupa, Ortadoğu ve Afrika Bölgesi Marka Geliştirme Başkanı Amy Cole, konuyla ilgili olarak şunları söyledi: Hikayeleri kullanıma sunmamızdan bu yana bir yıl geçti ve Instagram topluluğunun formata oldukça yaratıcı bir şekilde uyum sağladığını gördük. Her gün dünya çapında 250 milyondan fazla insan Hikayeleri anlarını paylaşmak ve ilişkilerini derinleştirmek için kullanıyor. İlgi çekici hikaye üretimi konusunda markalar önde yer alıyor ve son 28 günde Instagramdaki işletmelerin yarısı bir Hikaye paylaştı. İşletmelerin, yeni ve mevcut müşterilerinin hayal gücünü yansıtmak için Hikaye kullanımını nasıl geliştirdiğini görmekten heyecan duyuyoruz.
1 senenin ardından bazı veriler
Instagram Stories tüm dünya çapında büyük bir ilgi ile karşılandı. Ülkemiz de bu yeni özelliği en çok benimseyen ülkelerden biri oldu ve dünyada en çok Instagram Stories kullanan 4. ülke konumuna yükseldi.
Bunların yanında diğer verilerden kısaca bahsetmek gerekirse karşımıza çıkan profil şu şekilde:
1 Kasım 2016 tarihinde Hikayelerde lanse edildiğinden bu yana toplam Boomerang sayısı: 1.364.663.130
@mentionlar hikayelerin içindeki etiketlemelerin yarısından fazlasını oluştururken, etiketlere ve hashtaglere kıyasla üzerlerine tıklanma olasılığı da daha yüksek.
Yaklaşık 21 milyon günlük tıklama ile bir Hikayeden lokasyon sayfasına, hashtag sayfasına veya bir @mentiona (profile) gidiliyor.
Bu 21 milyon tıklamanın %75i bir @mentiona (profile) giderken, bu tür metadatalar ile yaratılan hikayelerin yalnıza %56sı bir @mention (profil) içeriyor. Bu durum, mentionların daha yüksek tıklanma ve yönlendirilme oranı olduğunun bir göstergesi.
İnsanların bir arkadaşlarına, ilgilendikleri hesaplara veya markalara erişmek için tıklama olasılığı, bir lokasyon veya hashtagden daha yüksek olduğu için, bu istatistik de paylaşılan deneyimler yoluyla ilişkileri güçlendirme konusundaki Instagramın yeni misyonunu destekliyor.
En çok etiketlenen lokasyonlar:
Jakarta, Endonezya
São Paulo, Brazilya
New York, NY
Londra, İngiltere
Madrid, İspanya
Instagramın verilerine göre en çok kullanılan hashtagler ise şöyle:
#GOODMORNING
#WORK
#GOODNIGHT
#MOOD
#HAPPYBIRTHDAY
#TBT
#LOVE
#HOME
#BOMDIA (Portekizcede merhaba ya da iyi günler demek)
#RELAX
En çok kullanılan yüz filtreleri:
Puppy
Sleep mask
Bunny
Love (with the heart-shaped darts)
Koala
Bu vesileyle bir defa daha iyi ki doğdun Instagram Stories diyelim.
Sosyal medya
HABERLER, INSTAGRAM
Türkiye, Instagram Storiesi en çok kullanan 4. ülke oldu
Instagram Stories dün 1. yaşını doldurdu. Günlük hayatımızın bir parçası haline gelen Stories özelliği ile artık markalar takipçileri ile bizler de arkadaşlarımızla daha fazla ve daha kesintisiz bir iletişim içindeyiz. 700 milyon kullanıcıya sahip Instagramın Stories özelliği tüm dünyada 250 milyon kullanıcı tarafından kullanılıyor. Tanıtıldığı ilk günden itibaren 2 ay içinde 100 milyon günlük kullanıcıya erişen Stories, bir yıl içinde eklediği sayısız özellik ile birlikte kullanıcı sayısını 250 milyona çıkardı ve hız kesmişe de benzemiyor.
Yaratıcı hikaye kullanımları
Instagram, yıllardır kullanıcıların yaratıcılıklarını sergileyebileceği bir mecraydı. Kullanıcıların çektikleri fotoğraflara özen göstermesi ile başlayan yolculuk, daha sonra içeriklerin farklılaşması, galeri kürasyonları diyerek devam etti. Günümüzde ise bu bayrağı Stories devraldı. Stories üzerinde markalar olduğu gibi kişisel kullanıcılar da farklı ve yaratıcı işler çıkartmaya devam ettiler.
Instagram Avrupa, Ortadoğu ve Afrika Bölgesi Marka Geliştirme Başkanı Amy Cole, konuyla ilgili olarak şunları söyledi: Hikayeleri kullanıma sunmamızdan bu yana bir yıl geçti ve Instagram topluluğunun formata oldukça yaratıcı bir şekilde uyum sağladığını gördük. Her gün dünya çapında 250 milyondan fazla insan Hikayeleri anlarını paylaşmak ve ilişkilerini derinleştirmek için kullanıyor. İlgi çekici hikaye üretimi konusunda markalar önde yer alıyor ve son 28 günde Instagramdaki işletmelerin yarısı bir Hikaye paylaştı. İşletmelerin, yeni ve mevcut müşterilerinin hayal gücünü yansıtmak için Hikaye kullanımını nasıl geliştirdiğini görmekten heyecan duyuyoruz.
1 senenin ardından bazı veriler
Instagram Stories tüm dünya çapında büyük bir ilgi ile karşılandı. Ülkemiz de bu yeni özelliği en çok benimseyen ülkelerden biri oldu ve dünyada en çok Instagram Stories kullanan 4. ülke konumuna yükseldi.
Bunların yanında diğer verilerden kısaca bahsetmek gerekirse karşımıza çıkan profil şu şekilde:
1 Kasım 2016 tarihinde Hikayelerde lanse edildiğinden bu yana toplam Boomerang sayısı: 1.364.663.130
@mentionlar hikayelerin içindeki etiketlemelerin yarısından fazlasını oluştururken, etiketlere ve hashtaglere kıyasla üzerlerine tıklanma olasılığı da daha yüksek.
Yaklaşık 21 milyon günlük tıklama ile bir Hikayeden lokasyon sayfasına, hashtag sayfasına veya bir @mentiona (profile) gidiliyor.
Bu 21 milyon tıklamanın %75i bir @mentiona (profile) giderken, bu tür metadatalar ile yaratılan hikayelerin yalnıza %56sı bir @mention (profil) içeriyor. Bu durum, mentionların daha yüksek tıklanma ve yönlendirilme oranı olduğunun bir göstergesi.
İnsanların bir arkadaşlarına, ilgilendikleri hesaplara veya markalara erişmek için tıklama olasılığı, bir lokasyon veya hashtagden daha yüksek olduğu için, bu istatistik de paylaşılan deneyimler yoluyla ilişkileri güçlendirme konusundaki Instagramın yeni misyonunu destekliyor.
En çok etiketlenen lokasyonlar:
Jakarta, Endonezya
São Paulo, Brazilya
New York, NY
Londra, İngiltere
Madrid, İspanya
Instagramın verilerine göre en çok kullanılan hashtagler ise şöyle:
#GOODMORNING
#WORK
#GOODNIGHT
#MOOD
#HAPPYBIRTHDAY
#TBT
#LOVE
#HOME
#BOMDIA (Portekizcede merhaba ya da iyi günler demek)
#RELAX
En çok kullanılan yüz filtreleri:
Puppy
Sleep mask
Bunny
Love (with the heart-shaped darts)
Koala
Bu vesileyle bir defa daha iyi ki doğdun Instagram Stories diyelim.
Sosyal medya