• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.
  • Sohbetokey.com ile canlı okey oynamaya ne dersin? Hem sohbet et, hem mobil okey oyna!
  • Soru mu? Sorun mu? ''Bir Sorum Var?'' sistemimiz aktiftir. Paylaşın beraber çözüm üretelim.
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

İlda

Özel Üye
Üyelik Tarihi
17 Kas 2012
Konular
1,235
Mesajlar
5,399
MFC Puanı
1,490
Sosyal Medya


Facebook mobil uygulamasından 360 derece fotoğraf çekilebilecek

360 derece fotoğraflar bir heves olarak başladı ama sonrasında bir hevesten çok daha fazlası olduğu ortaya çıktı. Başlangıcından bu yana Facebook kullanıcılarının 70 milyon adet 360 derece fotoğraf paylaştığını paylaştı. Bunların bir tanesi bile Facebook’un kendi kamerası ile çekilmediğini gören sosyal ağ mobil uygulamanın içinden direkt olarak 360 derece fotoğraf çekebilecek ve akışlarında paylaşabilecekleri özelliği tanıttı.

Şimdiye kadar kullanıcılar 360 derece fotoğraf paylaşmak istedikleri zaman uygulamadan çıkıp, 360 derece fotoğraf çekip, bunu kaydedip sonra tekrar Facebook uygulamasını açıp yüklemek durumundaydılar. Elbette öyle ciddi bir eziyet yok ortada ama kullanıcılarının uygulamasında daha fazla vakit geçirmesi için elinden geleni yapan bir firmanın böyle bir alanı boş bırakması çok da akıl karı değildi.

Elbette henüz telefonlarımızın kameraları kendiliğinden 360 derece fotoğraf çekemediği için Facebook’un bu özelliği de daha ziyade panorama fotoğraf çekmeye benziyor. Ancak yine de harici bir ekipman almaktan ve bununla çekmekten iyidir.

Uygulamanın son güncellemesi ile birlikte iOS ve Android cihazlarda kullanıma girecek bu yeni özellik.
 

İlda

Özel Üye
Üyelik Tarihi
17 Kas 2012
Konular
1,235
Mesajlar
5,399
MFC Puanı
1,490
Sosyal Medya

Facebook reklamlarınızın başarılı olduğunu nasıl anlarsınız?


Dijital dünya, reklam seçenekleri ile dolup taşmakta. Kendinize uygun bir reklam platformu bulabilmek kimi zaman içinden çıkılamayacak bir hal alabilir. Tam olarak istediğiniz gibi bir platform bulsanız bile paranızı yatırıp sonuç alamama ihtimaliniz çok yüksek.

Hele ki söz konusu Facebook gibi algoritmasını sürekli güncelleyen, yeni reklam modelleri geliştiren, değişken bir platforma ayak uydurmak çok kolay değil. Facebook reklamlarına yeni başlayan işletmelerin en çok yaptığı şey ise biraz para yatırıp en iyisini ümit etmek oluyor. Ancak neyi takip etmeniz gerektiğini bilirseniz, paranızın karşılığını daha fazla alabilirsiniz.

Reklamınızın dönüşünü hesaplamayı öğrenin
İşletmelerin en fazla yaptıkları hatalardan birisi en az parayı vererek çektikleri tüm kişilerin müşteriye dönüşeceği yanılgısıdır. Facebook reklamları konusunda öncesinde ufak bir hesap yaparak yola çıkmakta fayda vardır. İşletmeniz için makul olan müşteri başına ödenecek reklam harcamasını bulmanız gerekir. Sattığınız ürünlerin ortalama bedeli 10 TL ise, bir müşterinizi çekebilmek için 20 TL harcamamanız gerekir.

Tabi bu sadece satışa dönüştürmek için değil, genel olarak hedefiniz doğrultusunda düşünülmelidir. Facebook üzerinde reklam vermeden önceden hedefinizi iyi belirleyin.

Başlangıç noktanızı doğru belirleyin
Diyelim ki sitenize üç parçadan oluşan bir set koydunuz. Size içgüdüleriniz bu ürünün reklamını çıkmanız gerektiğini söylüyor olabilir, ancak bunu yapmaktan iyisini yapabilirsiniz.

Öncelikle müşterilerinize ufak tuzaklar hazırlamanız gerekir. Sitenize gelen müşterilerinize bu üründe çok büyük bir indirim sunun. Fakat bu indirimi sadece ve sadece size eposta adreslerini verdikleri takdirde alabileceklerini söyleyin. Onların mailini aldıktan sonra artık düzenli olarak iletişim kurabilir ve sürekli yeni ürünlerden haberdar edebilirsiniz. Düzenli bir kanalınız olmuş olur.

İnsanlar ilk defa tanıştıkları bir markadan çok nadir alışveriş yaparlar. Bu mail adresi ile onların güvenini kazanma fırsatınız olacak ve sizden alışveriş yapma ihtimallerini artıracaksınız.

Hedef kitlenizi test edin
Dijital reklamın güzelliklerini kullanmayı ihmal etmeyin. Her şeyi test edebileceğiniz bir ortamda reklam veriyorsunuz. Farklı hedef kitleleri test edin. Hedef kitlelere sunduğunuz teklifleri test edin. Eğer yeterli dönüşü alamadığınızı düşünüyorsanız değişkenleri farklılaştırıp tekrardan deneyin.
 
Üyelik Tarihi
25 May 2016
Konular
124
Mesajlar
3,076
MFC Puanı
8,290
1gQM5G.jpg
 

İlda

Özel Üye
Üyelik Tarihi
17 Kas 2012
Konular
1,235
Mesajlar
5,399
MFC Puanı
1,490
Facebook ve Instagram'a neden girilemiyor? Dünya genelinde erişim sorunu


Sosyal medya platformlarına erişim sıkıntısı yaşanıyor. Birçok kullanıcı Facebook ve Instagram'a neden girilemiyor sorusuna yanıt ararken, saat 16.00'dan itibaren erişim sıkıntısının dünya genelinde yaşandığı öğrenildi. BTK Başkanı Dr. Ömer Fatih Sayan, yaşanan sorunla ilgili Twitter'dan açıklama yaptı.


Facebook ve Instagram'a neden girilemiyor? Facebook ve Instagram çöktü mü? Milyonlarca kullanıcı bu sorunun cevabını ararken saat 16.00'dan itibaren erişim sıkıntısının dünya genelinde yaşandığı öğrenildi. Sorunun Facebook sunucularından kaynaklandığı, Instagram'ın da aynı sunucuları kullandığı için her iki platformda da sorun yaşadığı belirtiliyor.

Yaşanan problemin şimdilik Avrupa ağırlıklı olduğu belirtiliyor.

Sorun bildiren kullanıcıların çoğu, sitenin yüklenemediği veya hesaplarına ulaşamadığını ifade ediyor. Bazı kullanıcılar ise 'Facebook kısa bir süre sonra geri dönecek' uyarısıyla karşılaşıyor.

DEVAM EDİYOR...

DEVAMI
BTK BAŞKANI'NDAN AÇIKLAMA GELDİ

BTK Başkanı Dr. Ömer Fatih Sayan, Twitter'dan yaptığı açıklamada, 'Facebook ve Instagram'da Amerika, Avrupa, Güney Amerika başta olmak üzere küresel çapta teknik bir problem olduğu raporlandığını' duyurdu.


Mynet
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst