Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.
Sohbetokey.com ile canlı okey oynamaya ne dersin? Hem sohbet et, hem mobil okey oyna!
Soru mu? Sorun mu? ''Bir Sorum Var?'' sistemimiz aktiftir. Paylaşın beraber çözüm üretelim.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Daha önce M8'in üretilmesine gerek duyulmadığı açıklanmasına rağmen, markanın yüzüncü yılı kapsamında 2016 yılında piyasaya sürüleceği haberleri netlik kazandı. İşte detaylar...
Markanın yüzüncü yılını kutlamak amacıyla geliştirilen M8 modelinin, i8 şarjlı hibrid süper arabasındaki karbon fiber ve alüminyum parçalara sahip olacak. i8 modelinde bulunan 3 silindirli 1.5 litrelik motor yerine M8’de çift turbolu 4.4 litrelik V8 makine mevcut olacak ve yaklaşık olarak 600-650 beygir üretebilecek. Bu rakam, çift kavramalı 8 ileri otomatik şanzıman ile süper arabanın 0’dan saatte 100 kilometre hıza 3 saniyede ulaşabilmesini sağlayacak ve aşağı yukarı 322 km/s’lik bir en yüksek hız imkanı tanıyacak. Karbon fiber, titanyum, magnezyum ve alüminyumdan tasarlanan BMW M8, i8'den 228kg o.g daha hafif. Ayrıca M8'in 200 kilosu, elektrik motoru ve batarya donanımlarına ait olduğunu da vurgulamakta yarar var.
Aracın 250.000 Euro civarında bir fiyata sahip olması bekleniyor.
Makyajla birlikte daha genç ve diri bir görünüme kavuşan 1 Serisi, Türkiye’de satışa sunuldu.
Kompakt hatchback sınıfındaki tek arkadan itişli model 1 Serisi'nin yüzünde detaylı bir çalışmaya gidilmiş. Ön bölüm tamamen yeniden tasarlanmış ve artık 1 Serisi'nde daha geniş hava girişleri yer alıyor.
Yeniden tasarlanan farlar artık daha dik açılı ve sert bir görünüme sahip. Ayrıca 1 Serisi'nde LED gündüz farları da standart olarak sunuluyor. Buna rağmen, tamamen LED teknolojili farlar opsiyon listesinde yer alıyor.
Arka tarafta ise yine bir dizi değişiklik göze çarpıyor. Markanın diğer modellerinde de tanıdığımız L şeklinde LED stopları artık ailenin en küçüğünde de yer alıyor. Üstelik standart olarak sunuluyor.
İç mekanda ise yeni koltuk kaplamaları, elden geçirilen radyo ve klima kumanda düğmeleri, orta konsolun yüzeyindeki parlak siyah ve krom süslemelere ek olarak M Sport direksiyon simidi yenilikler arasında yer alıyor. Otomatik klima, yağmur sensörü, BMW Radio Professional ve iDrive kontrol sistemine ek olarak 6.5 inç boyutunda multimedya ekranı standart olarak sunuluyor. (8.8 inç boyutundaki multimedya ekranı opsiyonel.)
Makyajlı 1 Serisi'nde Dur-Kalk özelliğine sahip Aktif Hız Sabitleyici, paralel park yapabilen en son nesil Park Asistanı da yeni özellikler arasında…
Makyajlı 1 Serisi 118i seçeneğinde 91.123 TL'den başlayan fiyatlarla sunulurken, 120i'de 104.716 TL. 116d otomatik şanzıman seçeneğiyle 100.031 TL ve 116d ED manuel şanzımanda 91.123 TL'den başlayan fiyatlarla satın alınabiliyor.
BMW'nin sportif hibrit modeli i8, güncellenen yeni haliyle Cenevre Otomobil Fuarı'nda görücüye çıkacak. Yeni deri koltuklar, metalik renkli iç döşeme, kontrast tonlardaki dikişler otomobilde tasarım anlamında yapılan değişikliklerden bazıları. Elektrik motoru ve 1.5 lt'lik üç silindirli içten yanmalı motora sahip olan i8, sıfırdan 100 km/s hıza 4.4 saniye gibi çok kısa bir sürede ulaşıyor. Otomobilin maksimum hızı ise 250 km/s.
Bavyeralı markanın ilk önden çekişli modeli artık 7 kapılı seçeneğiyle tercih edilebilecek.
2 Serisi Grand Tourer ismi verilen model aynı zamanda “7 koltuk kapasiteli ilk Premium kompakt modeli” olma özelliği de taşıyor.
Genel tasarım detayları 2 Serisi Active Tourer modeliyle aynıyken, otomobilin arka kapıları kardeşine göre daha uzun olarak tasarlanmış.
Ayrıca aracın tavanı da daha yüksek.
Kabindeki temel değişiklik elbette arkadaki üçüncü sıra koltuklar.
Ayrıca aracın bagaj kapasitesi de arka koltuklar yattırıldığında 1905 litreye kadar çıkabiliyor. Aracın kaputunun altında ise beş farklı motor seçeneği sunuluyor.
218i versiyonunda 1.5 litrelik üç silindirli 136 HP güç ve 220 Nm tork üreten motor yer alıyor.
Bu motorla 2 Serisi Grand Tourer 0’dan 100 km/s hıza 9.5 saniyede ulaşmayı başarıyor.
220i’de kullanılan 2.0 litrelik dört silindirli motor 192 HP güç ve 280 Nm tork üretiyor. Bu versiyonun 0’dan 100 km/s hıza ulaşması 7.6 saniye sürüyor.
Dizel cephesinde ise 216d, 1.5 litrelik üç silindirli 116 HP güç ve 270 Nm torka sahip TwinPower Turbo teknolojili motorla geliyor.
218d seçeneğinde 2.0 litrelik 150 HP güç ve 330 Nm tork üreten motor yer alıyor. Modelin en performanslı versiyonu ise 220d xDrive seçeneği. Bu aracın kaputunun altında 190 HP güç ve 400 Nm tork üreten motor, dört tekerlekten çekiş sistemiyle birlikte sunuluyor.
BMW 1 Serisi'nin en güçlü versiyonu olacak M135i'nin görüntüsü de bunu doğruluyor. Güçlü bir görünüme sahip ön tamponlar ve geniş hava girişleri aracın tasarımını kuvvetlendirip, standart 1 Serisi'nden ayırıyor. Gümüş renkli yan aynalar ve siyah metalik arka tampon da aracın diğer görsel farklılıkları.
Gelelim aracın motor kaputunun altına … 3.0 litrelik 6 silindirli benzinli motor 326 HP güç üretiyor. Bu güç aracın selefine göre 6 HP daha fazla. Aracın torku ise 450 Nm… Açıklanan verilere göre; aracın 100 kilometredeki ortalama yakıt tüketimi ise 8 lt/100 km olarak belirtilmiş.
Bavyeralı marka BMW, Türkiye’de satışa sunduğu ilk önden çekişli modeli 2 Serisi Active Tourer ile yeni bir dönemin kapılarını açıyor.
BMW'nin artık kemikleşmiş müşteri kitlesinin elbette belirli kriterleri var. Dinamik tasarım, işlevsellik, sürüş hissi ve sizi tamamen saran bir kokpit. Markanın yeni modeli 2 Serisi Active Tourer bütün bu özellikleri bir arada sunsa da kardeşlerine oranla çok keskin farklılıklara sahip. Öncelikle, bu önden çekişli bir BMW… Markanın satışa sunduğu ilk önden çekişli model, MINI Hatch ile aynı platformu paylaşıyor. Bu da markanın gelecekte önden çekişli modelleri üretmeye devam edeceğinin bir göstergesi. Öyle ki, BMW yetkilileri otomobilin onlar için yeni bir kapı açtığını ve önden çekişli modellerin BMW ailesine yavaş yavaş katılmaya başlayacağını müjdeliyor. BMW 2 Serisi Active Tourer'a önden bakıldığında dinamik tasarım her noktada hissedilirken, otomobil markanın genel tasarım detaylarını üzerinde taşıyan bir kostüme sahip. Meşhur böbrek ızgara, far tasarımı ve tampon aracın dikkat çekici tasarımını ortaya koyarken, BMW 2 Serisi Active Tourer profilden bakıldığında da yükselen omuz çizgisi sayesinde oldukça da dinamik görünüyor. Mercedes-Benz B Serisi'nin direkt rakibi olacak 2 Serisi Active Tourer'a arkadan bakıldığında farklı bir yapı görülse de markanın diğer modelleriyle benzer bir tasarıma sahip. Bunu en çok farlarda ve tampon tasarımda görebiliyorsunuz. 4,344 mm uzunluğa 1,800 mm genişliğe, 1,560 mm yüksekliğe ve 2,67 mm aks aralığına sahip model kompakt boyutlarıyla da şehir hayatına ne kadar uyumlu olacağını ortaya koyuyor. Nitekim, böyle bir otomobilden çok talep edilen ögelerin başında boyut ve hacim geliyor. 2 Serisi Active Tourer'ın bagaj kapasitesi 468 litrelik değerle Mercedes-Benz B Serisi'nin bagaj kapasitesinden 20 litre az olmasına rağmen, geniş ve alçak yükleme alanı Bavyeralı markayı bu konuda bir adım öne çıkarıyor. Ayrıca bagaj içerisindeki butonlar yardımıyla arka koltuklar rahatça yatırılarak, kapasite 1510 litreye çıkarılabiliyor. Bavyeralı üretici aslında bir şekilde Avrupalı aile otomobili müşterilerinin de ilgi alanına ve radarına girmeye çalışıyor. Karşısında oldukça sıkı rakipler mevcut. Aracın iç mekanına geçildiğinde kaliteli biç mekanla karşılaşıyorsunuz. BMW'nin kendine has direksiyon simidi ve üç katlı orta konsol hemen göze çarpıyor. Bu üç katlı konsolun en üst katında müzik sistemi yer alırken, ikinci katta ise geniş bir saklama gözü yer alıyor. İç mekandaki değişiklikler elbette bunlarla sınırlı değil. Hemen fark edilenlerden bir tanesi vites topuzu… Alışılagelmiş vites topuzuna nazaran 2 Serisi Active Tourer'da kullanılan daha sade... Sport, Eco Pro ve Comfort sürüş modları butonu ise diğer modellerde olduğu gibi vites topuzunun yanında değil, orta konsolun altında yer alıyor. Modelde kullanılan malzemeler ise bir BMW'den alışık olduğumuz kaliteye sahip. Ahşap malzemeler ve deri döşeme Bavyeralının kalitesini ortaya koyuyor. Orta konsolun üzerinde yer alan multimedya ekranı yerini almış.
Ülkemize yalnızca 218i adıyla 1.5 litrelik 136 HP güç ve 220 Nm tork üreten TwinPower turbo motorla ithal edilen otomobil, arkadan itişli kardeşleri kadar dinamik bir his sunma hevesinde olmasa da keyif vermeye çalışıyor. Nitekim Mini platformu üzerinde geliştirilen bir otomobilden dinamik bir sürüş beklememek olmaz. Aracın direksiyonu oldukça net, yol tutuş konusunda da başarılı bir çizgi seyrediyor. Hızlanmaya ihtiyacınız olduğunda ise 2 Serisi Active Tourer sizi mahçup etmiyor. 6 kademeli otomatik şanzımanıyla 1.5 litrelik motor uyum içerisinde seyrediyor. Vites geçişleri kararlı seyrediyor. Arkadan itişli bir BMW'nin sürüş karakterini beklememek gerekiyor elbette… 2 Serisi Active Tourer, premium bir Van modeli almak isteyenler için iyi bir alternatif oluştururken, modelin dizel versiyonu 216d Active Tourer ise 1.5 litrelik dizel motoruyla 2015 yılının başında model ailesine eklenecek. 218i Active Tourer Türkiye'de 99.788 TL başlangıç fiyatıyla satışa sunuluyor.