- Konum
- ىαкαяyλ
-
- Üyelik Tarihi
- 27 Kas 2009
-
- Mesajlar
- 24,120
-
- MFC Puanı
- 79
Yandex, web analizi sistemi Metrica'yla Google Analytics'e alternatif oluşturmayı amaçlıyor.
Google Analytics'e rakip olması beklenen Metrica, sitenin dönüşüm oranını artırmaya yarıyor.
Google Analytics'e rakip olması beklenen Metrica, sitenin dönüşüm oranını artırmaya yarıyor.
Siteyle ilgili ana göstergeleri ölçümleyen Metrica, ziyaretçi davranışlarını da analiz ederek reklam kampanyalarının etkinliğini artırmayı hedefliyor.
Raporlar 5 dakikada bir yenilenirken ziyaretçilerin yaptığı işlemlerin bu raporlara yansımasında gecikme süresi yaklaşık 10 dakika.
Raporlar 5 dakikada bir yenilenirken ziyaretçilerin yaptığı işlemlerin bu raporlara yansımasında gecikme süresi yaklaşık 10 dakika.
Sitelerin ziyaret edilme oranını değerlendirmeye, ziyaretçi davranışlarını ve reklam gayretlerinin etkinliğini analiz etmeye yarayan bir araç olan Metrica, internet sayaçlarının geleneksel prensibine göre çalışıyor.
Nasıl çalışıyor?
Sitenizin sayfalarına yüklenen kod, her ziyareti kaydederek bu ziyaretlerle ilgili verileri toplar. Metrica servisi, Yandex.Direkt ve Yandex.Market reklam verenlerinin, ilgili reklam tıklatıldıktan sonra reklamı yapılan sitede neler olduğu sorusunu yanıtlamalarına olanak sağlar ve en etkili reklam araçlarının ortaya çıkması amacıyla farklı kesimlerden cezp edilen kitlelerin analizi için araçlar sağlar.
Daha detaylı bilgiye buradan ulaşabilirsiniz.
Daha detaylı bilgiye buradan ulaşabilirsiniz.