Müşteri deneyimi çözümleri merkezi Turkcell Global Bilgi ile havacılık sektörünün güçlü markalarından SunExpress, işbirliğinin 1inci yılını kutladı. Bugüne kadar 1 milyondan fazla çağrıyı yanıtlayan ve 175 bin kişiye de e-posta yoluyla destek sunan SunExpress Çağrı Merkezi, 100e yakın donanımlı personeliyle Türkçe, Almanca ve İngilizce olarak hizmet veriyor. Kurum, acentelere de özel talep, değişiklik ve teknik konularda destek oluyor.
Turkcell Global Bilgi, havacılık sektörünün önde gelen şirketlerinden SunExpress Havayolları ile 1 yıl önce başladığı yolculuğuna devam ediyor. SunExpress Havayollarına İzmir merkezli çağrı merkezi hizmeti veren Turkcell Global Bilgi, operasyonlarına Şanlıurfayı da dahil etti. İzmir ve Şanlıurfadaki çağrı merkezlerinde görev yapan 100e yakın donanımlı Turkcell Global Bilgi personeli, SunExpress yolcularına 7 gün 24 saat Türkçenin yanı sıra İngilizce ve Almanca dillerinde, ayrıca SunExpressin acentelerine de özel talep, değişiklik ve teknik konularda destek veriyor.
SunExpress Genel Müdürü Jens Bischof, müşteri memnuniyetinin SunExpressin en önemli kurumsal değerlerinden biri olduğunun altını çizerek, şunları söyledi: Her yıl farklı milletlerden ortalama 8 milyon civarında misafirimizi sevdiklerine ya da istedikleri tatil destinasyonlarına taşıyoruz. Müşteri memnuniyeti bizim öncelikli konularımızdan biri. SunExpress ekip üyelerinin büyük çabaları sayesinde bu yıl müşteri memnuniyeti başarı oranımızı rekor bir orana yükselttik. Bu inanılmaz performanslarından dolayı bütün SunExpress çalışanlarına teşekkür ediyorum ve tabii ki bundan bir yıl önce çağrı merkezi hizmetlerimizin verilmesi yönünde işbirliğimizi başlattığımız Turkcell Global Bilgiye de hem bu işbirliğimiz hem de bu başarıdaki önemli katkıları için teşekkür ediyorum. Bu bir yılı değerlendirdiğimizde Turkcell Global Bilgi ile işbirliği yaparak doğru bir karar verdiğimizi söyleyebilirim. Verilen hizmet, dünyanın önde gelen tatil havayollarından biri olan SunExpressin pozisyonunun güçlenmesinde önemli katkı sağlamaktadır.
Çağrı merkezinin çok ötesinde hizmet
Turkcell Global Bilgi Genel Müdürü Çağatay Aynur konuyla ilgili yaptığı açıklamada; Turkcell Global Bilgi yıllara dayanan tecrübesi, üstün teknolojik altyapısı ve uzman kadrosuyla hizmet verdiği firma sayısını artırmaya devam ediyor. Klasik çağrı merkezi servislerinin ötesine geçerek hizmet verdiğimiz markanın baştan uca müşteri deneyimini tasarlıyor ve uyguluyoruz. Markaların müşterisine yaşatmak istediği deneyimi kendi iş hedefimiz ile entegre ederek ihtiyaca cevap verecek kişisel çözümler üretiyoruz. SunExpress Havayolları ile projeyi konuşmaya başladığımız anda müşteriye bakışımızdaki ortak noktaları görmemiz bizi heyecanlandırmıştı. Bugün havacılık sektörünün önemli bir şirketi olan SunExpress ile başladığımız güzel birlikteliğimize devam etmenin mutluluğunu yaşıyoruz dedi.
1 milyondan fazla çağrı yanıtladı
SunExpresse İzmir ve Şanlıurfa lokasyonlarından hizmet veren Turkcell Global Bilgi, 1 yıl içinde 800 bin Türkçe, 250 bin Almanca ve 15 bin İngilizce olmak üzere 1 milyondan fazla kişiyle iletişime geçti. Ayrıca 175 bin kişiye de e-posta yoluyla hizmet verildi. Kadın çalışan ağırlıklı olmak üzere binlerce gence iş imkanı sağlayan Turkcell Global Bilgi, dijitalleşme ve müşteri deneyimine büyük önem veriyor.
Turkcell Global Bilgi, havacılık sektörünün önde gelen şirketlerinden SunExpress Havayolları ile 1 yıl önce başladığı yolculuğuna devam ediyor. SunExpress Havayollarına İzmir merkezli çağrı merkezi hizmeti veren Turkcell Global Bilgi, operasyonlarına Şanlıurfayı da dahil etti. İzmir ve Şanlıurfadaki çağrı merkezlerinde görev yapan 100e yakın donanımlı Turkcell Global Bilgi personeli, SunExpress yolcularına 7 gün 24 saat Türkçenin yanı sıra İngilizce ve Almanca dillerinde, ayrıca SunExpressin acentelerine de özel talep, değişiklik ve teknik konularda destek veriyor.
SunExpress Genel Müdürü Jens Bischof, müşteri memnuniyetinin SunExpressin en önemli kurumsal değerlerinden biri olduğunun altını çizerek, şunları söyledi: Her yıl farklı milletlerden ortalama 8 milyon civarında misafirimizi sevdiklerine ya da istedikleri tatil destinasyonlarına taşıyoruz. Müşteri memnuniyeti bizim öncelikli konularımızdan biri. SunExpress ekip üyelerinin büyük çabaları sayesinde bu yıl müşteri memnuniyeti başarı oranımızı rekor bir orana yükselttik. Bu inanılmaz performanslarından dolayı bütün SunExpress çalışanlarına teşekkür ediyorum ve tabii ki bundan bir yıl önce çağrı merkezi hizmetlerimizin verilmesi yönünde işbirliğimizi başlattığımız Turkcell Global Bilgiye de hem bu işbirliğimiz hem de bu başarıdaki önemli katkıları için teşekkür ediyorum. Bu bir yılı değerlendirdiğimizde Turkcell Global Bilgi ile işbirliği yaparak doğru bir karar verdiğimizi söyleyebilirim. Verilen hizmet, dünyanın önde gelen tatil havayollarından biri olan SunExpressin pozisyonunun güçlenmesinde önemli katkı sağlamaktadır.
Çağrı merkezinin çok ötesinde hizmet
Turkcell Global Bilgi Genel Müdürü Çağatay Aynur konuyla ilgili yaptığı açıklamada; Turkcell Global Bilgi yıllara dayanan tecrübesi, üstün teknolojik altyapısı ve uzman kadrosuyla hizmet verdiği firma sayısını artırmaya devam ediyor. Klasik çağrı merkezi servislerinin ötesine geçerek hizmet verdiğimiz markanın baştan uca müşteri deneyimini tasarlıyor ve uyguluyoruz. Markaların müşterisine yaşatmak istediği deneyimi kendi iş hedefimiz ile entegre ederek ihtiyaca cevap verecek kişisel çözümler üretiyoruz. SunExpress Havayolları ile projeyi konuşmaya başladığımız anda müşteriye bakışımızdaki ortak noktaları görmemiz bizi heyecanlandırmıştı. Bugün havacılık sektörünün önemli bir şirketi olan SunExpress ile başladığımız güzel birlikteliğimize devam etmenin mutluluğunu yaşıyoruz dedi.
1 milyondan fazla çağrı yanıtladı
SunExpresse İzmir ve Şanlıurfa lokasyonlarından hizmet veren Turkcell Global Bilgi, 1 yıl içinde 800 bin Türkçe, 250 bin Almanca ve 15 bin İngilizce olmak üzere 1 milyondan fazla kişiyle iletişime geçti. Ayrıca 175 bin kişiye de e-posta yoluyla hizmet verildi. Kadın çalışan ağırlıklı olmak üzere binlerce gence iş imkanı sağlayan Turkcell Global Bilgi, dijitalleşme ve müşteri deneyimine büyük önem veriyor.