Turkcell dünyayı BiPle tanıştırmak için
küresel iletişim kampanyası başlattı
Turkcell Genel Müdürü Kaan Terzioğlu, Tüm dünyada BİPi kullandırma, indirme ve Türkiyenin dijital ihracatını hızlandırma hamlesi olarak adlandırdığımız bu süreci New Yorktan başlatıyoruz dedi. BiPin yurtdışındaki ilk reklamları New Yorkta, ünlü Times Meydanında dijital ekranlarda yayınlandı.
BiPin yanı sıra fizy, TV+, Dergilik, Yaani, Lifebox ve diğer tüm uygulamalarıyla da Türkiyenin dijital ihracat çıkarmasına imza atacaklarını söyleyen Terzioğlu, Yerli ve milli uygulamalarımızla bugün tüm dünyada 120 milyon kez indirilme rakamını yakaladık. Hedefimiz 3 yıl içinde, bu rakamı 1 milyara çıkarmak diye vurguladı.
Dünyanın ilk dijital operatörü Turkcellin çeyrek asırlık tecrübesiyle hayata geçirdiği iletişim ve yaşam platformu BiP, Türkiyenin ardından yurtdışındaki iletişimi için de gaza bastı. Geride bıraktığımız bir yıllık sürede, kullanıcı sayısını küresel oranda yüzde 70 artıran BiP, pazar liderliğini ele geçirmek için yeni bir iletişim kampanyasına start veriyor.
Kampanya kapsamında, dünya medyasının en önemli mecralarında boy göstermeye hazırlanan uygulamanın ilk adresi, en yakın rakibinin çıktığı ülke olan Amerika Birleşik Devletleri. İçinde İngiltere, Almanya, Fransa ve Rusyanın da bulunduğu birçok Avrupa ülkesinde de kampanyaya başlayan BiPin öncelikli hedefi, yurtdışında ilk aşamada 25 milyon kullanıcıya erişmek.
Bu hamlenin aynı zamanda Türkiyenin dijital ihracat potansiyeline büyük katkı yapacağını belirten Terzioğlu, Türk mühendisleri müthiş işler ortaya çıkarıyor. Bu uygulamalarla birlikte gördük ki bu konuda hiçbir eksiğimiz yok. Sadece BiP değil, fizy, TV+, Dergilik, Lifebox, Yaani ve diğer tüm uygulamalarımızla birlikte bugün 120 milyon indirme rakamını yakaladık. Hedefimiz 3 yıl içinde bu rakamı 1 milyara çıkarmak, dedi.
Türkiyenin Turkcelli olarak yerli ve milli teknolojilere yatırım yapmaktan gurur duyduklarını vurgulayan Turkcell Genel Müdürü Kaan Terzioğlu, Tüm dünyada BiPi kullandırma, indirme ve Türkiyenin dijital ihracatını hızlandırma hamlesi olarak adlandırdığımız bu süreci New Yorktan başlatıyoruz dedi. BiPin dijital reklamları ilk olarak New Yorkta, ünlü Times Meydanındaki dijital ekranlarda yayınlanmaya başladı.
Reklamın ana mesajını, Diğerlerini bırakın; gelin BiPi kullanın. Yeni teknolojileri deneyimleyin; sadece kullanmakla kalmayın kullandırtın diye özetleyen Terzioğlu, bu global iletişim kampanyasının hedefini ise ABD başta olmak üzere tüm dünyada BiPin bir platform olarak yaygınlaşması diyerek özetledi.
Dünya BiP kullanacak
Kullanıcı sayısı 5 kat artacak!
Kampanya kapsamında dünya medyasının en önemli mecralarında BiP konuşulacak. Amerikanın ardında İngiltere, Almanya, Fransa ve Rusyanın da bulunduğu birçok Avrupa ülkesinde kampanyaya hazırlanan BiPin öncelikli hedefi, yurtdışında 25 milyon kullanıcıya erişmek.
Bugün Avrupada yaklaşık 5 milyon Türk yaşıyor. Türk vatandaşları o ülkelerde uygulamayı kullanıyor. Ancak tablo bundan ibaret değil. İrandan Suudi Arabistana, Fastan Ukrayna ve Belarusa, Japonyadan Brezilya ve Antartikaya kadar dünyanın dört bir yanında BiP kullanıcısı bulunuyor diyen Terzioğlu, sözlerini şu şekilde sürdürdü:
BiP bugün dünyada bilinen en büyük rakipleri tarafından birçok kez taklit edilen özelliğiyle zaten gündemde. 6 kişiye kadar aynı anda görüntülü görüşebilme, çift hattı tek cihazda kullanma, para transferi gerçekleştirme, sabit ya da operatör fark etmeksizin bütün numaraları arayabilme gibi özellikleriyle BiP öne çıkmayı başardı. Şimdi BiPin tüm dünyada yaygınlaşması için çalışmalarımızı hızlandırıyoruz. Bu amaçla başlattığımız global iletişim kampanyasıyla BiP, tüm dünya basınının gündemine oturacak. Hedefimiz Türkiyenin yerli ve milli uygulaması BiPin uluslararası reklam kampanyasıyla tüm dünyadaki kullanıcı sayısını 5e katlamak. Ayrıca Türkiyenin yerli ve milli teknolojisinin gücünü dünyaya tanıtacağımız bu kampanyayla teknoloji ihracatına eşsiz bir katma değer sağlamayı amaçlıyoruz.
KUTU1:
BiP İLE NELER YAPABİLİRSİNİZ?
Grup Görüntülü Görüşme: Mesajlaşma uygulamalarında bir ilk olan Grup Görüntülü Görüşme özelliği ile 6 kişi aynı anda HD kalitede görüntülü olarak görüşme yapabiliyor.
Cepten Cebe Hızlı ve Kolay Para Transferi: Mesaj yazmak kadar kolay ve hızlı para transferi. iBAN ya da hesap numarasına gerek duymadan sadece telefon numarasıyla para gönderilebiliyor.
İkinci Numaram BiPte Servisi: BiPe tanımlanan ikinci numara ile BiP üzerinden arama yapılabiliyor, aramalar karşılanıp SMSler alınabiliyor. Böylece çift telefon taşıma derdi sona eriyor. Sabit numaralar da bu servisten yararlanabiliyor. Dileyen BiP üzerinden evdeki sabit hat numarası üzerinden arama yapabiliyor. Yurtdışında yaşayan vatandaşlarımız da yabancı operatör hattı ile Turkcell hattını aynı cihazda BiP üzerinden kullanamaya devam ediyor.
BiP ten Her Yöne Arama: BiP üzerinden her yöne arama yapabiliyor, uçakta veya metroda bile Wi-Fi hattına bağlanarak Turkcell şebekesi üzerinden arama yapabiliyorsunuz.
Anlık Karşılıklı Takip Etme: Takip Et özelliğiyle, takip isteği yollanan kişinin nerede olduğunu anlık olarak görüntüleyebilme olanağı sağlayan BiP sayesinde kafa karıştıran yol tarifleri tarihe karışıyor. Bu özellik, rakip uygulamalardan 1,5 yıl önce ilk olarak BiPte hizmete sunuldu. Karşılıklı takip etme özelliği 4 saate kadar aktif halde tutulabiliyor. Ayrıca takip edilen kişinin kat ettiği rota da harita üzerinde görülebiliyor. Aynı zamanda BasKonuş özelliği ile de takip etme esnasında iletişim kurmaya devam etmek de mümkün.
BiP Game ile Oyun Oyna: Çok sayıda eğlenceli oyunun yer aldığı bu platform üzerinde ayda 1,7 milyon kullanıcı oyun oynuyor.
BiP Web: Bilgisayar klavyenizle webden hızlı ve kolay mesajlaşma mümkün.
Sürpriz Nokta: Kullanıcıların konumuna göre farklı faydalar sunan, yaklaşık 4,5 milyon kullanıcılı yepyeni eğlence platformu.
Faks Gönder: Akıllı Faks özelliği sayesinde banka, kamu ya da özel kurumlara talimat veya dilekçe iletmek gerektiğinde ve imzalı doküman gönderilmesi durumunda faks göndermek çok daha kolay hale geliyor.
küresel iletişim kampanyası başlattı
Turkcell Genel Müdürü Kaan Terzioğlu, Tüm dünyada BİPi kullandırma, indirme ve Türkiyenin dijital ihracatını hızlandırma hamlesi olarak adlandırdığımız bu süreci New Yorktan başlatıyoruz dedi. BiPin yurtdışındaki ilk reklamları New Yorkta, ünlü Times Meydanında dijital ekranlarda yayınlandı.
BiPin yanı sıra fizy, TV+, Dergilik, Yaani, Lifebox ve diğer tüm uygulamalarıyla da Türkiyenin dijital ihracat çıkarmasına imza atacaklarını söyleyen Terzioğlu, Yerli ve milli uygulamalarımızla bugün tüm dünyada 120 milyon kez indirilme rakamını yakaladık. Hedefimiz 3 yıl içinde, bu rakamı 1 milyara çıkarmak diye vurguladı.
Dünyanın ilk dijital operatörü Turkcellin çeyrek asırlık tecrübesiyle hayata geçirdiği iletişim ve yaşam platformu BiP, Türkiyenin ardından yurtdışındaki iletişimi için de gaza bastı. Geride bıraktığımız bir yıllık sürede, kullanıcı sayısını küresel oranda yüzde 70 artıran BiP, pazar liderliğini ele geçirmek için yeni bir iletişim kampanyasına start veriyor.
Kampanya kapsamında, dünya medyasının en önemli mecralarında boy göstermeye hazırlanan uygulamanın ilk adresi, en yakın rakibinin çıktığı ülke olan Amerika Birleşik Devletleri. İçinde İngiltere, Almanya, Fransa ve Rusyanın da bulunduğu birçok Avrupa ülkesinde de kampanyaya başlayan BiPin öncelikli hedefi, yurtdışında ilk aşamada 25 milyon kullanıcıya erişmek.
Bu hamlenin aynı zamanda Türkiyenin dijital ihracat potansiyeline büyük katkı yapacağını belirten Terzioğlu, Türk mühendisleri müthiş işler ortaya çıkarıyor. Bu uygulamalarla birlikte gördük ki bu konuda hiçbir eksiğimiz yok. Sadece BiP değil, fizy, TV+, Dergilik, Lifebox, Yaani ve diğer tüm uygulamalarımızla birlikte bugün 120 milyon indirme rakamını yakaladık. Hedefimiz 3 yıl içinde bu rakamı 1 milyara çıkarmak, dedi.
Türkiyenin Turkcelli olarak yerli ve milli teknolojilere yatırım yapmaktan gurur duyduklarını vurgulayan Turkcell Genel Müdürü Kaan Terzioğlu, Tüm dünyada BiPi kullandırma, indirme ve Türkiyenin dijital ihracatını hızlandırma hamlesi olarak adlandırdığımız bu süreci New Yorktan başlatıyoruz dedi. BiPin dijital reklamları ilk olarak New Yorkta, ünlü Times Meydanındaki dijital ekranlarda yayınlanmaya başladı.
Reklamın ana mesajını, Diğerlerini bırakın; gelin BiPi kullanın. Yeni teknolojileri deneyimleyin; sadece kullanmakla kalmayın kullandırtın diye özetleyen Terzioğlu, bu global iletişim kampanyasının hedefini ise ABD başta olmak üzere tüm dünyada BiPin bir platform olarak yaygınlaşması diyerek özetledi.
Dünya BiP kullanacak
Kullanıcı sayısı 5 kat artacak!
Kampanya kapsamında dünya medyasının en önemli mecralarında BiP konuşulacak. Amerikanın ardında İngiltere, Almanya, Fransa ve Rusyanın da bulunduğu birçok Avrupa ülkesinde kampanyaya hazırlanan BiPin öncelikli hedefi, yurtdışında 25 milyon kullanıcıya erişmek.
Bugün Avrupada yaklaşık 5 milyon Türk yaşıyor. Türk vatandaşları o ülkelerde uygulamayı kullanıyor. Ancak tablo bundan ibaret değil. İrandan Suudi Arabistana, Fastan Ukrayna ve Belarusa, Japonyadan Brezilya ve Antartikaya kadar dünyanın dört bir yanında BiP kullanıcısı bulunuyor diyen Terzioğlu, sözlerini şu şekilde sürdürdü:
BiP bugün dünyada bilinen en büyük rakipleri tarafından birçok kez taklit edilen özelliğiyle zaten gündemde. 6 kişiye kadar aynı anda görüntülü görüşebilme, çift hattı tek cihazda kullanma, para transferi gerçekleştirme, sabit ya da operatör fark etmeksizin bütün numaraları arayabilme gibi özellikleriyle BiP öne çıkmayı başardı. Şimdi BiPin tüm dünyada yaygınlaşması için çalışmalarımızı hızlandırıyoruz. Bu amaçla başlattığımız global iletişim kampanyasıyla BiP, tüm dünya basınının gündemine oturacak. Hedefimiz Türkiyenin yerli ve milli uygulaması BiPin uluslararası reklam kampanyasıyla tüm dünyadaki kullanıcı sayısını 5e katlamak. Ayrıca Türkiyenin yerli ve milli teknolojisinin gücünü dünyaya tanıtacağımız bu kampanyayla teknoloji ihracatına eşsiz bir katma değer sağlamayı amaçlıyoruz.
KUTU1:
BiP İLE NELER YAPABİLİRSİNİZ?
Grup Görüntülü Görüşme: Mesajlaşma uygulamalarında bir ilk olan Grup Görüntülü Görüşme özelliği ile 6 kişi aynı anda HD kalitede görüntülü olarak görüşme yapabiliyor.
Cepten Cebe Hızlı ve Kolay Para Transferi: Mesaj yazmak kadar kolay ve hızlı para transferi. iBAN ya da hesap numarasına gerek duymadan sadece telefon numarasıyla para gönderilebiliyor.
İkinci Numaram BiPte Servisi: BiPe tanımlanan ikinci numara ile BiP üzerinden arama yapılabiliyor, aramalar karşılanıp SMSler alınabiliyor. Böylece çift telefon taşıma derdi sona eriyor. Sabit numaralar da bu servisten yararlanabiliyor. Dileyen BiP üzerinden evdeki sabit hat numarası üzerinden arama yapabiliyor. Yurtdışında yaşayan vatandaşlarımız da yabancı operatör hattı ile Turkcell hattını aynı cihazda BiP üzerinden kullanamaya devam ediyor.
BiP ten Her Yöne Arama: BiP üzerinden her yöne arama yapabiliyor, uçakta veya metroda bile Wi-Fi hattına bağlanarak Turkcell şebekesi üzerinden arama yapabiliyorsunuz.
Anlık Karşılıklı Takip Etme: Takip Et özelliğiyle, takip isteği yollanan kişinin nerede olduğunu anlık olarak görüntüleyebilme olanağı sağlayan BiP sayesinde kafa karıştıran yol tarifleri tarihe karışıyor. Bu özellik, rakip uygulamalardan 1,5 yıl önce ilk olarak BiPte hizmete sunuldu. Karşılıklı takip etme özelliği 4 saate kadar aktif halde tutulabiliyor. Ayrıca takip edilen kişinin kat ettiği rota da harita üzerinde görülebiliyor. Aynı zamanda BasKonuş özelliği ile de takip etme esnasında iletişim kurmaya devam etmek de mümkün.
BiP Game ile Oyun Oyna: Çok sayıda eğlenceli oyunun yer aldığı bu platform üzerinde ayda 1,7 milyon kullanıcı oyun oynuyor.
BiP Web: Bilgisayar klavyenizle webden hızlı ve kolay mesajlaşma mümkün.
Sürpriz Nokta: Kullanıcıların konumuna göre farklı faydalar sunan, yaklaşık 4,5 milyon kullanıcılı yepyeni eğlence platformu.
Faks Gönder: Akıllı Faks özelliği sayesinde banka, kamu ya da özel kurumlara talimat veya dilekçe iletmek gerektiğinde ve imzalı doküman gönderilmesi durumunda faks göndermek çok daha kolay hale geliyor.