- Konum
- İzmir
-
- Üyelik Tarihi
- 9 Haz 2015
-
- Mesajlar
- 12,474
-
- MFC Puanı
- 1,810
Telefonda Satış Nasıl Yapılır?
Tele Pazarlama işleri sıklaşmış ve satış endüstrisinde fazlaca tercih edilir hale gelmiş olsa da bu tür satışlarda etkiyi artırmak için edinilmesi gereken çok sayıda beceri vardır. Dolayısıyla etkili telefon satış stratejileri geliştirmek önemlidir.
♥ Kendinize günlük hedefler koyun. Önceden kaç telefon görüşmesi yapacağınıza karar verin ve o rakama ulaşın.
♥ Konuşmalarınızda söylediğiniz metni çıkarın. Telefon etmeden önce ezberleyene dek bunları çalışın ve böylelikle karşı tarafın sizi bir yerden okuyormuş gibi düşünmesini önleyin. Metninizin karşı tarafa kancayı takacağınız ve onların dikkatini çekebileceğiniz şekilde amacına uygun olmasını sağlayın.
♥ Konuşmalarınızı kaydedin ve daha sonra dinleyin. Böylece hatalarınızı görerek öğrenmeyi sağlayın.
♥ Her yeni aramanızı yalnızca bir satış değil, bir fırsat olarak görün. Muhtemel müşterinize ürününüzün veya sunduğunuz fırsatın onun durumunu veya hayatını nasıl geliştireceğini açıklayın.
♥ Her konuşmanızda yapabileceğinizi en iyisini yapmaya çalışın. Eğer şirkette konuşmak istediğiniz şirket sahibi veya yetkilisi uygun değilse, konuştuğunuz kişiye o şirket ve bireysel ilgilerin ne olduğu hakkında sorular sorun.
♥ Referans sorun. Konuştuğunuz müşteriye ürününüz veya servisinizle kimin ilgilenebileceğini bilip bilmediğini sorun. Bu, pek çok yeni işin yolunu açabilir. ♥
Tele Pazarlama işleri sıklaşmış ve satış endüstrisinde fazlaca tercih edilir hale gelmiş olsa da bu tür satışlarda etkiyi artırmak için edinilmesi gereken çok sayıda beceri vardır. Dolayısıyla etkili telefon satış stratejileri geliştirmek önemlidir.
♥ Kendinize günlük hedefler koyun. Önceden kaç telefon görüşmesi yapacağınıza karar verin ve o rakama ulaşın.
♥ Konuşmalarınızda söylediğiniz metni çıkarın. Telefon etmeden önce ezberleyene dek bunları çalışın ve böylelikle karşı tarafın sizi bir yerden okuyormuş gibi düşünmesini önleyin. Metninizin karşı tarafa kancayı takacağınız ve onların dikkatini çekebileceğiniz şekilde amacına uygun olmasını sağlayın.
♥ Konuşmalarınızı kaydedin ve daha sonra dinleyin. Böylece hatalarınızı görerek öğrenmeyi sağlayın.
♥ Her yeni aramanızı yalnızca bir satış değil, bir fırsat olarak görün. Muhtemel müşterinize ürününüzün veya sunduğunuz fırsatın onun durumunu veya hayatını nasıl geliştireceğini açıklayın.
♥ Her konuşmanızda yapabileceğinizi en iyisini yapmaya çalışın. Eğer şirkette konuşmak istediğiniz şirket sahibi veya yetkilisi uygun değilse, konuştuğunuz kişiye o şirket ve bireysel ilgilerin ne olduğu hakkında sorular sorun.
♥ Referans sorun. Konuştuğunuz müşteriye ürününüz veya servisinizle kimin ilgilenebileceğini bilip bilmediğini sorun. Bu, pek çok yeni işin yolunu açabilir. ♥