Neler yeni
MEGAForum - Teknoloji Forumu

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı yada giriş yapmalısınız. Forum üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.
  • Sohbetokey.com ile canlı okey oynamaya ne dersin? Hem sohbet et, hem mobil okey oyna!
  • Soru mu? Sorun mu? ''Bir Sorum Var?'' sistemimiz aktiftir. Paylaşın beraber çözüm üretelim.

Tele Satışı Stratejileri

DeStina

Her Nasip Vaktine Esirdir
MFC Üyesi
Konum
İzmir
  • Üyelik Tarihi
    9 Haz 2015
  • Mesajlar
    12,474
  • MFC Puanı
    1,810
Tele Satışı Stratejileri


Pek çok iş alanı için telefon satışı popüler bir stratejidir ve doğru yapıldığında yüksek düzeyde etkili olabilir. Bununla birlikte insanları rastgele aramaya başlamadan önce belirli bir strateji oluşturmanız gerekir. Böyle bir strateji, ilgisiz tüketicilerin odaklanmasını sağlayarak onları heyecanlı birer müşteriye dönüştürür.

Gelebilecek soruları düşünün ve aramadan önce yanıtlar geliştirin
Her ürün için sıkça sorulan sorular olacaktır. Çalıştığınız şirket bu tür soruları ve yanıtlarını hali hazırda kâğıda dökmüş ve internet sitesinin SSS – Sıkça Sorulan Sorular bölümüne koymuş olabilir. Bu sayfadan bir çıktı alın veya çoğu tüketicinin ürün hakkında sorabileceğini düşündüğünüz soruları bir kâğıda not alın. “Bu ürünün özellikleri nelerdir” gibi çok pratik sorularla birlikte “Bu ürün bana ne katkı sağlar” gibi soyut soruları da göz önüne alın. Daha sonra bunlara nasıl yanıt vereceğinizi dikkatlice düşünün.

Bir diyaloğa girin
Her müşteri farklıdır ve farklı ihtiyaçları vardır. Müşterilere ihtiyaçlarını detaylıca anlatabilecekleri şekilde sorular sorun. Örneğin yeni bir diyabet ölçüm cihazı satıyorsanız müşterinize “Kan şekerinizi hangi yolla ölçüyorsunuz” gibi bir soru sorun.

Hızınızı koruyun
Hiçbir zaman saldırgan bir tavır içine girmemekle birlikte müşterinizi hatta kalmasına ve ürünü satın almak konusunu değerlendirmesine çalışın. Müşteri itiraz ediyorsa ona itirazına hitap eden bilgiler sunun.

Sürekli gülümseyin
Kibar ve mutlu bir tavırla başlangıç yapmak, sahip olabileceğiniz en iyi satış araçlarından biridir. Her zaman “Lütfen” ve “Teşekkür ederim” deyin, net olun, ama müşteri üzerinde baskı kurmayın. Rolünüzü müşteriye ürün yolunda öncülük etmek olarak düşünün, müşteriyi ürüne doğru iteklemek değil.
 
Üst Alt