- Konum
- İzmir
-
- Üyelik Tarihi
- 9 Haz 2015
-
- Mesajlar
- 12,474
-
- MFC Puanı
- 1,810
Tele Satışı Nasıl Geliştirilir?
Telefon, bir satış profesyonelinin işinin önemli bir parçasıdır. Daha çok satış yapıp daha çok kar edebilmenize yardımcı olmak için pratik yapıp kendinizi geliştirebileceğiniz telefon satışı geliştirme ipuçları vardır.
♥ Kişiliğinizi geliştirin; böylece telefondaki müşteriler sizi sever ve sizinle iş yapmak isterler. Tuşları çevirirken gülümseyin ki müşteriniz sizin mutluluğunuzu hissetsin. Pozitif olun ve satışı yapacağınızı düşünün.
♥ Telefonda, üzerinde iyi düşünülmüş bir konuşma metni kullanın, böylece müşterinize ne diyeceğinizi bilirsiniz. Çünkü satışı yapabilmek için önünüzde duran fırsat penceresi küçük olabilir.
♥ Konuşmanıza, müşterinizin ihtiyaç duyduğu ve ona yardımcı olacak bir ürün, program veya hizmet için aradığınızı söyleyerek başlayın. Nasılsınız, nasıl gidiyor gibi sıradan soruları asla sormayın.
♥ Müşterilerle aranızda daha iyi anlaşma sağlayacak ve satışı yapmanıza yol açacak iyi düşünülmüş sorular sorun. Telefon satışınızı geliştirecek biçimde müşterilerinize onların ihtiyaçlarının ve beklentilerinin ne olduğuna yönelik sorular sorun.
♥ Telefondayken hevesli olun. Satış sunumu sırasında müşterinizin ismini en az üç kez telaffuz edin.♥
♥ Müşterilerinize, sattığınız ürünü daha önce alan, kullanan ve mükemmel sonuç alan diğer kişilerin tanıklıklarından ve deneyimlerinden söz edin.
♥ Satış sunumunu gerçekleştirdikten sonra satışı yapın. Satışı, müşteriye sattığınız şey hakkında ne hissettiğini sorarak kapatın.
Telefon, bir satış profesyonelinin işinin önemli bir parçasıdır. Daha çok satış yapıp daha çok kar edebilmenize yardımcı olmak için pratik yapıp kendinizi geliştirebileceğiniz telefon satışı geliştirme ipuçları vardır.
♥ Kişiliğinizi geliştirin; böylece telefondaki müşteriler sizi sever ve sizinle iş yapmak isterler. Tuşları çevirirken gülümseyin ki müşteriniz sizin mutluluğunuzu hissetsin. Pozitif olun ve satışı yapacağınızı düşünün.
♥ Telefonda, üzerinde iyi düşünülmüş bir konuşma metni kullanın, böylece müşterinize ne diyeceğinizi bilirsiniz. Çünkü satışı yapabilmek için önünüzde duran fırsat penceresi küçük olabilir.
♥ Konuşmanıza, müşterinizin ihtiyaç duyduğu ve ona yardımcı olacak bir ürün, program veya hizmet için aradığınızı söyleyerek başlayın. Nasılsınız, nasıl gidiyor gibi sıradan soruları asla sormayın.
♥ Müşterilerle aranızda daha iyi anlaşma sağlayacak ve satışı yapmanıza yol açacak iyi düşünülmüş sorular sorun. Telefon satışınızı geliştirecek biçimde müşterilerinize onların ihtiyaçlarının ve beklentilerinin ne olduğuna yönelik sorular sorun.
♥ Telefondayken hevesli olun. Satış sunumu sırasında müşterinizin ismini en az üç kez telaffuz edin.♥
♥ Müşterilerinize, sattığınız ürünü daha önce alan, kullanan ve mükemmel sonuç alan diğer kişilerin tanıklıklarından ve deneyimlerinden söz edin.
♥ Satış sunumunu gerçekleştirdikten sonra satışı yapın. Satışı, müşteriye sattığınız şey hakkında ne hissettiğini sorarak kapatın.