Bir önceki yazımda çok çok çok önemli bir konu olan 'Her Şeyde Analitik Düşünce ' den bahsettim . Bu yazımı şiddetle tavsiye ediyorum . Bu yazıyla farklı bir düşünme tarzı hakkında bilgi alabilirsiniz. Kısaca bizlerin nasıl düşünmemiz gerektiğinden bahsettim ve maddeler halinde bazı önerilerde bulundum .Bu yazıya ulaşmak için buraya tıklayınız .
Bu yazımda ise SEO için önemi büyük olduğu herkes tarafından bilinen anahtar kelimelerin nasıl seçilmesi gerektiğinden bahsedeceğim . Anahtar kelimelerin seçimi için Google Adwords u kullanmanızı tavsiye ediyorum . Başka anahtar kelime araçları vardır elbette . Fakat bundan önceki yazımda da bahsettiğim gibi hatası en az olan kaynakları kullanmak hatamızı azaltacaktır ve biliyoruz ki google internet kullanıcılarıyla ilgili en büyük veri tabanına sahip . Yani Google ' ın araçlarını kullanmak bizim hatamızı azaltır .
Neden Google ' ın kelime aracını kullandığımızı anlattım .Anahtar kelimeler seçilirken nelere dikkat edilmelidir;
*Kelimeleri seçerken en çok aranan kelimeleri ve onların türevlerini seçebilirsiniz .
*Seçtiğiniz kelimelerde rekabete dikkat etmelisiniz . Şöyle ki ; arama sayısı yüksek fakat rekabeti de yüksek olan kelimeleri tercih etmeyin . Büyük bir rekabet içersinde yazınız gerektiği değeri görmeyebilir .
*Seçtiğiniz kelimelerle ilgili kesinlikle ve kesinlikle sitenizde içerik olmalıdır .
*Seçtiğiniz kelimleri konu edinmiş ve o konuda çok sayıda index almış sitelerden link alıp sizde daha yukarılara tırmanabilirsiniz.
*Sıralamada yükselmek istediğiniz birkaç kelime seçin . Çok fazla kelime seçerseniz , hiçbirinden yükselemeyebilirsiniz.
*Birkaç kelimeye odaklanın ve o kelimelerle ilgili sürekli içerik ekleyin .
Seçtiğiniz kelimeleri başlıklarda , anahtar kelimelerde ,yazının içeriğinde ,meta taglarda kullanın .
*Sitenizin içerdiği konular dışında anahtar kelimeler kesinlikle seçmeyin . Bu , arama motorlarının sizi banka ararken lokantaya giren birine benzetmesine neden olabilir . Bu durum sonucunda sizi spamlar kısmına alarak indexinizi bir daha almayabilir .
alıntı
Bu yazımda ise SEO için önemi büyük olduğu herkes tarafından bilinen anahtar kelimelerin nasıl seçilmesi gerektiğinden bahsedeceğim . Anahtar kelimelerin seçimi için Google Adwords u kullanmanızı tavsiye ediyorum . Başka anahtar kelime araçları vardır elbette . Fakat bundan önceki yazımda da bahsettiğim gibi hatası en az olan kaynakları kullanmak hatamızı azaltacaktır ve biliyoruz ki google internet kullanıcılarıyla ilgili en büyük veri tabanına sahip . Yani Google ' ın araçlarını kullanmak bizim hatamızı azaltır .
Neden Google ' ın kelime aracını kullandığımızı anlattım .Anahtar kelimeler seçilirken nelere dikkat edilmelidir;
*Kelimeleri seçerken en çok aranan kelimeleri ve onların türevlerini seçebilirsiniz .
*Seçtiğiniz kelimelerde rekabete dikkat etmelisiniz . Şöyle ki ; arama sayısı yüksek fakat rekabeti de yüksek olan kelimeleri tercih etmeyin . Büyük bir rekabet içersinde yazınız gerektiği değeri görmeyebilir .
*Seçtiğiniz kelimelerle ilgili kesinlikle ve kesinlikle sitenizde içerik olmalıdır .
*Seçtiğiniz kelimleri konu edinmiş ve o konuda çok sayıda index almış sitelerden link alıp sizde daha yukarılara tırmanabilirsiniz.
*Sıralamada yükselmek istediğiniz birkaç kelime seçin . Çok fazla kelime seçerseniz , hiçbirinden yükselemeyebilirsiniz.
*Birkaç kelimeye odaklanın ve o kelimelerle ilgili sürekli içerik ekleyin .
Seçtiğiniz kelimeleri başlıklarda , anahtar kelimelerde ,yazının içeriğinde ,meta taglarda kullanın .
*Sitenizin içerdiği konular dışında anahtar kelimeler kesinlikle seçmeyin . Bu , arama motorlarının sizi banka ararken lokantaya giren birine benzetmesine neden olabilir . Bu durum sonucunda sizi spamlar kısmına alarak indexinizi bir daha almayabilir .
alıntı