-
- Üyelik Tarihi
- 5 Nis 2013
-
- Mesajlar
- 955
-
- MFC Puanı
- 1
Senkronizasyonla ilgili sorunları giderme İngiliz anahtarı simgesinde bir senkronizasyon hatası bildirimi
görüyorsunuz ve bunu çözmek için yardıma ihtiyaç duyuyorsunuz veya bir bilgisayarda senkronize ettiğiniz verilerde değişiklik yaptığınız, ancak değişikliklerinizi başka bir bilgisayarda görmüyorsunuz.
Çözümler
İngiliz anahtarı simgesinde senkronizasyon hatası bildirimini
tıkladığınızda, aşağıdaki mesajları görüyorsunuz:
Senkronizasyon Hatası: Tekrar oturum açın
Oturum açma bilgileriniz eski (ör. şifrenizi yeni değiştirdiniz veya Google Hesabınız için 2 adımlı doğrulamayı açtınız).
Google Hesabınızın şifresini değiştirdiyseniz, aşağıdaki adımları uygulayın:
Senkronizasyon Hatası: Senkronizasyon parolasını güncelleyin
Bu mesajı, bir bilgisayarda özel bir senkronizasyon şifreleme parolası ayarladığınızda veya Google Hesabınızın şifresini yeni değiştirdiğinizde görürsünüz.
Bir bilgisayarda özel bir parola oluşturduysanız, senkronize edilen diğer tüm bilgisayarlarınızda aynı parolayı girmeniz gerekir. Senkronize edilen diğer bilgisayarların İngiliz anahtarı simgesinde
, parolanızı güncellemenizi isteyen bir hata bildirimi görebilirsiniz.
Bu sorunu çözmek için aşağıdaki adımları izleyin:
Özel parolanıza erişemiyorsanız, senkronizasyonu sıfırlamanız gerekir.
Ayarlar sayfasının "Oturum Aç" bölümünde aşağıdaki hata mesajlarını görürsünüz.
Senkronizasyon hizmeti alan adınızda kullanılamıyor
Senkronizasyon işlemi için muhtemelen bir Google Apps hesabı kullanıyorsunuzdur. Yöneticinizle, alan adınız için senkronizasyon özelliğinin etkinleştirilip etkinleştirilmediğini kontrol edin.
Hata, Senkronizasyonun çalışması durdu
Çözümler
İngiliz anahtarı simgesinde senkronizasyon hatası bildirimini
Senkronizasyon Hatası: Tekrar oturum açın
Oturum açma bilgileriniz eski (ör. şifrenizi yeni değiştirdiniz veya Google Hesabınız için 2 adımlı doğrulamayı açtınız).
Google Hesabınızın şifresini değiştirdiyseniz, aşağıdaki adımları uygulayın:
- Hata mesajını tıklayın ve Google Hesabınızın kullanıcı adını ve yeni şifreyi girin.
- Bir parola girmeniz istenirse, önceki Google Hesabı şifrenizi girin. Bir özel parola belirlediyseniz, Google Hesabı şifreniz yerine bunu kullanın.
- Tam ayrıntılar için hatayı tıklayın.
- Oturum açmanız istenirse, Google Hesabı kullanıcı adınızı ve şifrenizi girin. Bu alana, uygulamaya özel bir şifre girmeyin.
- "Uygulamaya özel şifre" girmeniz istenir. Uygulamaları ve siteleri yetkilendirme sayfanızda şifreyi oluşturun ve iletişim kutusuna yapıştırın.Uygulamaya özel şifreler doğrulama kodları ile aynı değildir.
Senkronizasyon Hatası: Senkronizasyon parolasını güncelleyin
Bu mesajı, bir bilgisayarda özel bir senkronizasyon şifreleme parolası ayarladığınızda veya Google Hesabınızın şifresini yeni değiştirdiğinizde görürsünüz.
Bir bilgisayarda özel bir parola oluşturduysanız, senkronize edilen diğer tüm bilgisayarlarınızda aynı parolayı girmeniz gerekir. Senkronize edilen diğer bilgisayarların İngiliz anahtarı simgesinde
Bu sorunu çözmek için aşağıdaki adımları izleyin:
- İngiliz anahtarı menüsünde Senkronizasyon Hatası: Senkronizasyon Parolasını Güncelleyin'i tıklayın.
- "Gelişmiş senkronizasyon ayarları" iletişim penceresinde, "Şifreleme parolası" bölümü altında, aşağıdakilerden birini görürsünüz:
- Google Hesabı şifrenizin farklı bir sürümü kullanılarak şifrelenmiş verileriniz zaten var. Bu mesajı görürseniz, önceki Google Hesabı şifrenizi girin.
- Bir parolayla önceden şifrelenmiş verileriniz var. Bu mesajı görürseniz, özel parolanızı girin.
Özel parolanıza erişemiyorsanız, senkronizasyonu sıfırlamanız gerekir.
- Senkronize edilmiş verileriniz (yer işaretleri, uygulamalar vb.) yerel bilgisayarınızda kullanılabiliyorsa, Google Hesap Özetinizde oturum açın.
- Chrome Senkronizasyonu bölümünde, Senkronizasyonu durdur ve verileri Google'dan sil tıklayın. Bu adım, verileri Googleın sunucularından kaldırır. Yerel bilgisayarınızdaki veriler ise etkilenmez.
- Chrome'da oturum açmadan ve bilgisayarınızda senkronizasyonu yeniden etkinleştirmeden önce birkaç dakika bekleyin.
Ayarlar sayfasının "Oturum Aç" bölümünde aşağıdaki hata mesajlarını görürsünüz.
Senkronizasyon hizmeti alan adınızda kullanılamıyor
Senkronizasyon işlemi için muhtemelen bir Google Apps hesabı kullanıyorsunuzdur. Yöneticinizle, alan adınız için senkronizasyon özelliğinin etkinleştirilip etkinleştirilmediğini kontrol edin.
Hata, Senkronizasyonun çalışması durdu