Neler yeni
MEGAForum - Teknoloji Forumu

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı yada giriş yapmalısınız. Forum üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.
  • Sohbetokey.com ile canlı okey oynamaya ne dersin? Hem sohbet et, hem mobil okey oyna!
  • Soru mu? Sorun mu? ''Bir Sorum Var?'' sistemimiz aktiftir. Paylaşın beraber çözüm üretelim.

Reklamcılık

Loony

İnsan insanı, Ya tamamlayamadı, Ya tam'anlayamadı.
MFC Üyesi
  • Üyelik Tarihi
    16 Eyl 2014
  • Mesajlar
    1,713
  • MFC Puanı
    6
Reklamcılık (Advertising)

Herhangi bir mal veya hizmeti çeşitli özellikleri ile tanıtarak kişilerin etkilenmelerine ve satın almaya istekli hale gelmelerine çalışan kişiler yetiştiren eğitimdir.

Bir Reklamcı ne Yapar?

- Satılması planlanan mala veya hizmete kimlerin ihtiyaç duyabileceği konusunda ön araştırma yapar,

- Satılması planlanan mal veya hizmetin niteliklerini belirler,

- Satılması planlanan malı veya hizmeti tanıtmak için gazete , ilan metinleri, grafik tasarımları, radyo spotları gibi etkileyici tanıtım malzemelerinin tasarımlarını hazırlar,

- Reklama yönelik olarak hazırlanan çalışmaların basımı, çekimi, yayını ve benzeri çalışmaları kontrol eder

- Reklama yönelik yapılan çalışmaların hedef kitleye ulaşmasını sağlar,

- Mal veya hizmetin içeriğine uygun olarak reklam faaliyetlerini, konferans ve seminerler gibi halkla ilişkiler faaliyetleri ile destekler,

- Stadyum, toplu taşıt araçları, pano gibi açık hava reklam sunumlarını gerçekleştirmek için çalışma yapar,

- Yürütülen reklam kampanyaları ve maliyet hakkında müşterileri bilgilendirir.

Bir Reklamcı ne gibi özellikler taşımalı?

- İnsan ilişkileri güçlü,

- Genel kültür seviyesi yüksek,

- Üst düzeyde genel yeteneğe sahip,

- Sosyoloji, psikoloji ve sanata ilgili, ve bu alanlarda başarılı,

- Yaratıcı, hayal gücü yüksek,

- Düşüncelerini söz ve yazı ile başkalarına etkili bir biçimde aktarabilen,

- Dışa dönük, girişimci,

- Yeniliklere açık ve başkaları ile işbirliği yapabilen kimseler olmaları gerekir.

Bu bölümle ilgilenenler aşağıdaki bölümlere de ilgi duyduklarını belirttiler:

American Studies

Art

Economics

English

Film

Jounalism

Marketing

Mass Communication

Political Science

Psychology

Radio and Television

Theatre,

Visual Communication

Advertising Örnek Dersler:

Advertising Management

Advertising Principles

Psychology

Marketing Strategy

Audience Analysis

Advertising Media Sales and Management

Advertising and Public Relations Campaigns

Advertising History

Advertising Copywriting

Advertising Research Methods

Statistics

Advertising and Culture

Graphic Design

Radio and TV Writing

Advertising Portfolio Practicum

Introduction to Marketing

Creating Broadcasting Advertising

Law of Communication

Advertising Media Planning and Buying
 
Üst Alt