Enes
MFC Üyesi
-
- Üyelik Tarihi
- 17 Ağu 2014
-
- Mesajlar
- 1,628
-
- MFC Puanı
- 815
Dünyayı bir nevi sallayan dizel emisyonu skandalından sonra birçok arabanın geri çağırılması, Matthias Müllerin CEO olarak başa geçmesi gibi müşterilerin güvenini geri kazanmak için birçok çalışma yapılmıştı. Şimdi ise Volkswagen, reklamlarından da hatırlayacağımız meşhur sloganı Das Auto kullanımını bırakıyor.
2007 yılında Martin Winterkorn tarafından oluşturulan Das Auto, İngilizcede The Car, Türkçede Araba anlamına gelmektedir. Çok sade yapıda olan bu slogan, Volkswagen isminin Almancada Halkın Arabası anlamına gelmesiyle birleşince etkisi büyük oluyordu.
Volkswagenin yeni sloganı Volkswagen
Firma henüz bu slogan için tamamen öldü şeklinde yorum yapmıyor ancak bundan sonra VW reklamlarını ve logosunu gördüğümüz yerlerde bulunmayacak. Yapılan küçük bir değişiklik ile bu saatten sonraVolkswagen logosunu gördüğümüz yerlerde slogan olarak Volkswagen duyacağız.
Yeni itibar kazanma mücadelesinde bu karar, kapalı kapılar arkasında 2000kişilik bir yönetici grubu tarafından alınmış. Amaç ise itibarı tekrardan kazanmak, Amerika ve İngilteredeki satışları yükseltip, düşen pazar paylarını yükseltmek.
Yönetici açıklamalarına göre eski Das Auto sloganı çok gösterişliydi. Ayrıca Volkswagenin elektrikli arabalardaki hırsını o kadar da başarılı yansıtamıyordu.
Herbert Diessin BMWden, Matthias Müllerin Porscheden VW bünyesine geçmeleri, firmanın gelecek için atılımlarda bulunduğunu gösteriyor. Yapılan toplantılarla birlikte halkın sesine kulak veriliyor, sadece dinlemekten öte söylenenlere dikkat ediliyor. Ayrıca yeni slogan Volkswagen, bölüm bölüm olarak dünyada tanıtılacak.
2007 yılında Martin Winterkorn tarafından oluşturulan Das Auto, İngilizcede The Car, Türkçede Araba anlamına gelmektedir. Çok sade yapıda olan bu slogan, Volkswagen isminin Almancada Halkın Arabası anlamına gelmesiyle birleşince etkisi büyük oluyordu.
Volkswagenin yeni sloganı Volkswagen
Firma henüz bu slogan için tamamen öldü şeklinde yorum yapmıyor ancak bundan sonra VW reklamlarını ve logosunu gördüğümüz yerlerde bulunmayacak. Yapılan küçük bir değişiklik ile bu saatten sonraVolkswagen logosunu gördüğümüz yerlerde slogan olarak Volkswagen duyacağız.
Yeni itibar kazanma mücadelesinde bu karar, kapalı kapılar arkasında 2000kişilik bir yönetici grubu tarafından alınmış. Amaç ise itibarı tekrardan kazanmak, Amerika ve İngilteredeki satışları yükseltip, düşen pazar paylarını yükseltmek.
Yönetici açıklamalarına göre eski Das Auto sloganı çok gösterişliydi. Ayrıca Volkswagenin elektrikli arabalardaki hırsını o kadar da başarılı yansıtamıyordu.
Herbert Diessin BMWden, Matthias Müllerin Porscheden VW bünyesine geçmeleri, firmanın gelecek için atılımlarda bulunduğunu gösteriyor. Yapılan toplantılarla birlikte halkın sesine kulak veriliyor, sadece dinlemekten öte söylenenlere dikkat ediliyor. Ayrıca yeni slogan Volkswagen, bölüm bölüm olarak dünyada tanıtılacak.