Enes
MFC Üyesi
-
- Üyelik Tarihi
- 17 Ağu 2014
-
- Mesajlar
- 1,628
-
- MFC Puanı
- 815
Saf sürüş zevki arayan müşterilerini tatmin etmek isteyen Lamborghini, Huracan modelinin ön tekerlerine giden gücü keserek beklentileri karşılamayı hedefliyor.
Lamborghini'nin efsaneleşen modelleri hep ortadan motorlu ve arkadan itişli otomobiller olmuşlardır. Örneğin; Miura, Countach, Diablo Bütün bu otomobiller Lamborghini'nin İtalyan döneminden kalan isimler. Şimdi Gallardo'da LP550-2 modeliyle elde edileni Huracan'ın arkadan itişli versiyonu olan LP580-2 ile yakalamak istiyorlar.
İsminden de anlaşılacağı gibi otomobil 580hp gücünde. V10 motor bu gücü 8000d/d'da elde ederken 6500d/d'da da 540Nm tork üretiyor. Ön aktarma parçalarının atılması sonucunda ise 33kg ağırlık tasarrufu yapılmış ve otomobilin ağırlığı 1389kg olmuş. Gücünü arka tekerlere yedi ileri çift kavramalı şanzımanıyla aktaran otomobilin 0-100km/s hızlanması 3.4 saniye sürüyor ve LP580-2'nin son hızı ise 320km/s. LP610-4'ten farklı olarak süspansiyonu ve yürüyen aksamı da elden geçmiş ve arkadan itişe göre optimize edilmiş. Selefi LP550-2 ile kıyaslandığında da %50 daha sıkı bir gövde yapısına sahip olan otomobilin yol tutuş performansının da görüntüsü kadar iddialı olacağı tahmin edilebilir.
Dış kısmında yeni 19inç "Kari" jantları dikkat çekiyor. Sadece jantlar değil, Pirelli PZero lastikleri de LP580-2'ye özel olarak üretilmiş. Ön tamponunda ve arka kısmında dört tekerlekten çekişli kardeşiyle önemli farklar bulunan otomobili rahatlıkla ayırt edebiliyorsunuz. Fiyatının da Avrupada standart LP610-4'ten 19.000 daha ucuz olarak 150.000'dan başlayacağı belirtilen otomobil yollara çıkmaya hazır.
Lamborghini'nin efsaneleşen modelleri hep ortadan motorlu ve arkadan itişli otomobiller olmuşlardır. Örneğin; Miura, Countach, Diablo Bütün bu otomobiller Lamborghini'nin İtalyan döneminden kalan isimler. Şimdi Gallardo'da LP550-2 modeliyle elde edileni Huracan'ın arkadan itişli versiyonu olan LP580-2 ile yakalamak istiyorlar.
İsminden de anlaşılacağı gibi otomobil 580hp gücünde. V10 motor bu gücü 8000d/d'da elde ederken 6500d/d'da da 540Nm tork üretiyor. Ön aktarma parçalarının atılması sonucunda ise 33kg ağırlık tasarrufu yapılmış ve otomobilin ağırlığı 1389kg olmuş. Gücünü arka tekerlere yedi ileri çift kavramalı şanzımanıyla aktaran otomobilin 0-100km/s hızlanması 3.4 saniye sürüyor ve LP580-2'nin son hızı ise 320km/s. LP610-4'ten farklı olarak süspansiyonu ve yürüyen aksamı da elden geçmiş ve arkadan itişe göre optimize edilmiş. Selefi LP550-2 ile kıyaslandığında da %50 daha sıkı bir gövde yapısına sahip olan otomobilin yol tutuş performansının da görüntüsü kadar iddialı olacağı tahmin edilebilir.
Dış kısmında yeni 19inç "Kari" jantları dikkat çekiyor. Sadece jantlar değil, Pirelli PZero lastikleri de LP580-2'ye özel olarak üretilmiş. Ön tamponunda ve arka kısmında dört tekerlekten çekişli kardeşiyle önemli farklar bulunan otomobili rahatlıkla ayırt edebiliyorsunuz. Fiyatının da Avrupada standart LP610-4'ten 19.000 daha ucuz olarak 150.000'dan başlayacağı belirtilen otomobil yollara çıkmaya hazır.