- Konum
- İzmir
-
- Üyelik Tarihi
- 9 Haz 2015
-
- Mesajlar
- 12,474
-
- MFC Puanı
- 1,810
Kişisel marka nasıl yönetilir?
Bir kişisel marka nasıl yönetilir?
29 Mart 2013 Pazartesi, Pro İletişim Ajans Başkanı Feride Edige, Topaz Restoran’da küçük bir kadın gazeteci grubu için Ajda Pekkan’la bir beş çayı buluşması düzenledi. Buluşmanın amacı Ajda Pekkan’ın Daybuyday.com için tasarladığı “Ajda’nın Kadınları” koleksiyonun tanıtımıydı. Hepsiburada.com ve Cem Hakko ortaklığında Mart 2011’de kurulan Daybuyday.com, akıllı bir pazarlama projesine imza atmış. Yıllardır kendine özgü giyim stiliyle dikkat çeken Pekkan’ı markaelçisi haline getirmiş. Superstar’ın imzasıyla şifon, tül, saten, dantel ve deriden yapılan, 33 modelve 24 farklı aksesuardan oluşan, 40-140 TL fiyat aralığında bir koleksiyon yaratmış. Böylece, önümüzdeki dönemde ev tekstilinden parfüme kadar genişleyecek bir yolculuğun ilk adımı atılmış. Ajda Pekkan’la uzun uzun sohbet ettik. Kendisine özel yaşamıyla ilgili sorular sorduk, başarı sırlarını dinledik. Kişisel marka olmak isteyenler için sohbetin satır aralarından şu özeti çıkardım;
1. İşini çok seveceksin.
2. Hep daha iyisini yapmaya çalışacaksın.
3. Her adımını titizlikle kontrol edeceksin.
4. Her zaman seçici olacaksın.
5. Zorluklar karşısında yılmayacaksın.
6. Polemiklerle zaman kaybetmeyeceksin.
7. Çevrendekilere karşı güler yüzlü ve kibar olacaksın.
8. Kendinle dalga geçmeyi başaracaksın.
9. Yeni akımları takip edip, zamanın ruhunu anlayacaksın.
10. Kendi duruşunu yaratmak için pek çok farklı kaynaktan beslenmekten korkmayacaksın.
Bir kişisel marka nasıl yönetilir?
29 Mart 2013 Pazartesi, Pro İletişim Ajans Başkanı Feride Edige, Topaz Restoran’da küçük bir kadın gazeteci grubu için Ajda Pekkan’la bir beş çayı buluşması düzenledi. Buluşmanın amacı Ajda Pekkan’ın Daybuyday.com için tasarladığı “Ajda’nın Kadınları” koleksiyonun tanıtımıydı. Hepsiburada.com ve Cem Hakko ortaklığında Mart 2011’de kurulan Daybuyday.com, akıllı bir pazarlama projesine imza atmış. Yıllardır kendine özgü giyim stiliyle dikkat çeken Pekkan’ı markaelçisi haline getirmiş. Superstar’ın imzasıyla şifon, tül, saten, dantel ve deriden yapılan, 33 modelve 24 farklı aksesuardan oluşan, 40-140 TL fiyat aralığında bir koleksiyon yaratmış. Böylece, önümüzdeki dönemde ev tekstilinden parfüme kadar genişleyecek bir yolculuğun ilk adımı atılmış. Ajda Pekkan’la uzun uzun sohbet ettik. Kendisine özel yaşamıyla ilgili sorular sorduk, başarı sırlarını dinledik. Kişisel marka olmak isteyenler için sohbetin satır aralarından şu özeti çıkardım;
1. İşini çok seveceksin.
2. Hep daha iyisini yapmaya çalışacaksın.
3. Her adımını titizlikle kontrol edeceksin.
4. Her zaman seçici olacaksın.
5. Zorluklar karşısında yılmayacaksın.
6. Polemiklerle zaman kaybetmeyeceksin.
7. Çevrendekilere karşı güler yüzlü ve kibar olacaksın.
8. Kendinle dalga geçmeyi başaracaksın.
9. Yeni akımları takip edip, zamanın ruhunu anlayacaksın.
10. Kendi duruşunu yaratmak için pek çok farklı kaynaktan beslenmekten korkmayacaksın.