- Konum
- İzmir
-
- Üyelik Tarihi
- 9 Haz 2015
-
- Mesajlar
- 12,474
-
- MFC Puanı
- 1,810
İnternetteki İşinizin Reklamını Nasıl Yaparsınız?
Tüketicinizin gelirini korumaya dair özlü sözler içeren sloganlar bularak onların dikkatini çekebilirsiniz. İnternetteki işinizi tanıtmanın kilit noktası 21. Yüzyılın teknoloji nimetlerini geleneksel tanıtım metotlarına uygulatmaktır.
Malzemeler
Web kamera
Broşürler ve diğer promosyon ürünleri
Talimatlar
İnternet reklamlarınızı tıklama başı vererek paranızı etkin olarak kullanın. Tık başı reklam bir iş yeri sahibinin internet bannerı oluşturarak onu stratejik olarak benzer sitelere koyarak oradan banner tıklayarak gelen her müşteri için tanımlanmış bir miktar kadar para ödenmesidir. Google gibi büyük tık başı reklam veren organizasyonlar bannerların her bütçeye uygun şekilde internette dolaşmasını sağlamaktadır.
Diğer internet şirketleri ile kendi işinizi daha iyi tanıtmak adına ortak olun. Sizi tamamlayarak iki şirketlerinizin milyonlarca diğer siteden ayrılmasını sağlayacak ortaklar bulun. Örneğin; Bir yayın firması başarılı bir internet kitap mağazası ile beraber çalışarak yeni bir yazarın kitabını tanıtabilirler.
İnternet gezginlerinin ilgisini çekecek internet reklamları ve videolar yapın. Ürünlerinizi öne çıkaran kısa çizgi filmler yada videolar yaparak kararsız blogcularla bir internet kredibilitesi yaratın.İnternet reklamları ürününüze ya da promosyonunuza giden bir link ile beraber kısa ve renkli olmalıdır
Hedeflediğiniz müşteri kitlesine ulaşmak için internet forumlarını kullanın. Birçok internet işi sahibi insan basitçe bir hata yaparak linklerini foruma gönderip ardından hemen başka foruma geçerler. Kendinizi tanıtın ve forum üyelerinin bir sorusu olup olmadığını sorun ve link kullanmayarak siteden atılma riskinizi ortadan kaldırın.
Yerel okullara, alışveriş mağazalarına ve diğer halka açık yerlere broşürler dağıtın. İnternet kullanan ve trendlerin ilerisinde yer almak isteyen gençlere odaklanıp reklam ürünlerinizi onlara vermelisiniz.
Bir referans sistemi yaratarak websitenizi daha geniş kitlelere tanıtın. Bir müşteri sitenizi ziyaret ettiğinde ona bir arkadaşını davet ederse indirim kuponu ya da ücretsiz promosyon ürünlerinden birini kazanabileceğini söyleyen bir form gönderin.
İpucu ve Uyarılar
Spam, online chatlerde link vermek ve açılır pencere reklamları gibi sinir edici tanıtım metotlarından uzak durun. Bu tip reklamlar internet kullanıcıları tarafından en umursanmayan reklamlardır .
Tüketicinizin gelirini korumaya dair özlü sözler içeren sloganlar bularak onların dikkatini çekebilirsiniz. İnternetteki işinizi tanıtmanın kilit noktası 21. Yüzyılın teknoloji nimetlerini geleneksel tanıtım metotlarına uygulatmaktır.
Malzemeler
Web kamera
Broşürler ve diğer promosyon ürünleri
Talimatlar
İnternet reklamlarınızı tıklama başı vererek paranızı etkin olarak kullanın. Tık başı reklam bir iş yeri sahibinin internet bannerı oluşturarak onu stratejik olarak benzer sitelere koyarak oradan banner tıklayarak gelen her müşteri için tanımlanmış bir miktar kadar para ödenmesidir. Google gibi büyük tık başı reklam veren organizasyonlar bannerların her bütçeye uygun şekilde internette dolaşmasını sağlamaktadır.
Diğer internet şirketleri ile kendi işinizi daha iyi tanıtmak adına ortak olun. Sizi tamamlayarak iki şirketlerinizin milyonlarca diğer siteden ayrılmasını sağlayacak ortaklar bulun. Örneğin; Bir yayın firması başarılı bir internet kitap mağazası ile beraber çalışarak yeni bir yazarın kitabını tanıtabilirler.
İnternet gezginlerinin ilgisini çekecek internet reklamları ve videolar yapın. Ürünlerinizi öne çıkaran kısa çizgi filmler yada videolar yaparak kararsız blogcularla bir internet kredibilitesi yaratın.İnternet reklamları ürününüze ya da promosyonunuza giden bir link ile beraber kısa ve renkli olmalıdır
Hedeflediğiniz müşteri kitlesine ulaşmak için internet forumlarını kullanın. Birçok internet işi sahibi insan basitçe bir hata yaparak linklerini foruma gönderip ardından hemen başka foruma geçerler. Kendinizi tanıtın ve forum üyelerinin bir sorusu olup olmadığını sorun ve link kullanmayarak siteden atılma riskinizi ortadan kaldırın.
Yerel okullara, alışveriş mağazalarına ve diğer halka açık yerlere broşürler dağıtın. İnternet kullanan ve trendlerin ilerisinde yer almak isteyen gençlere odaklanıp reklam ürünlerinizi onlara vermelisiniz.
Bir referans sistemi yaratarak websitenizi daha geniş kitlelere tanıtın. Bir müşteri sitenizi ziyaret ettiğinde ona bir arkadaşını davet ederse indirim kuponu ya da ücretsiz promosyon ürünlerinden birini kazanabileceğini söyleyen bir form gönderin.
İpucu ve Uyarılar
Spam, online chatlerde link vermek ve açılır pencere reklamları gibi sinir edici tanıtım metotlarından uzak durun. Bu tip reklamlar internet kullanıcıları tarafından en umursanmayan reklamlardır .