Neler yeni
MEGAForum - Teknoloji Forumu

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı yada giriş yapmalısınız. Forum üye olmak tamamen ücretsizdir.

#Help Departmanı Kuralları

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

alpha

MFC Üyesi
Konum
İstanbul
  • Üyelik Tarihi
    9 Mar 2015
  • Mesajlar
    379
  • MFC Puanı
    0
#HELP Kanalında Uyulacak Genel Kurallar

Help kanalında bekleme yapmak yasaktır.
Kullanıcıya karşı ’siz’li ifadeler kullanmak ve hakaret/küfür edilse dahi cevap vermeden -v yapmak her helperin sorumluluğudur.
“Şifre ve Xline” gibi sorunlar için kullanıcı #Operhelp kanalına yönlendirilecektir.
#Help kanalında cevaplanamayacak bir soru ile karşılaşıldığında #Helpers kanalından bilgi alınacak.
Helperler arasında tartışma ortamı oluşmayacaktır. Bu tarz bir olayın yaşanması halinde Help üst yöneticilerinin(%,@,&) haklı haksız ayırt etmeden silme yetkisi vardır.
Helperler kendi aralarında ve üstlerine (HelpAsistan, HelpSop, HelpMaster, HelpManager, HelpFounder ve tüm operler) ciddiyeti her zaman muhafaza etmelidirler.
Kullanıcıya (+) voice veren helper yardım verir. Ancak herhangi bir sebeple +v veren Helperin yardım veremeyeceği anlaşıldığında diğer bir helper user’a yardımcı olabilir.
#Help kanalında yardım haricinde konuşmak kesinlikle yasaktır.
Away olan helperin #help kanalından çıkması yeterlidir. Ayrıca #Help kanallarında takı hariçi (nick[away]) nick değiştirmek yasaktır.
Help yönetimi tarafından belirlenen F kısayolları harfi harfine kullanılacaktır. Kısayolların temini için #helpers kanalına !F yazınız.
Global, Local, Cinsel kanallar ile ilgili sorunu olan kullanıcılar o kanalın help kanalına veya yetkililerine yönlendirilecektir.
#Help kanalında aynı anda farklı helperler tarafından 3 ayrı kullanıcıya farklı helperler tarafından yardım verilebilir. NOT: Help kanalında birden fazla kullanıcıya yardım verildiğinde lütfen yardım verilen kullanıcının nickini belirterek yardım veriniz.
#Help departmanına bağlı olan tüm kanallara #Help kanalında yetkisi olan herkes girmek zorundadır. ( #Help #Helpers #HelpEgitim #HelpTeam #mIRCHelp #mIRC )
#Help kanalında bulunup idle’si 15 dakikayı geçen helperlerin kanalda bulunması yasaktır.
#Help kanalında yetkili olan helperlerin #Operhelp kanalına girmesi, sunucu yöneticileriyle(oper/admin) özelde veya kanal genelinde tartışması yasaktır. Bir sorun olduğu takdirde üst’lerine iletmesi yeterli olacaktır.
#Helpers kanalında yardımlaşma dışında yapılan sohbetlerin #mIRC kanalında yapılmasına özen gösterilmelidir.
#Help kanalında ekli olan helperlar #Help kanallarına ait bütün kanallarda mainnicklerini kullanmalıdırlar, linkli nicklerini kullananlar uyarılacaktır.
#Help kanalında görevli olan herkes; 1 global ve 3 özel kanalda yetki alabilir.
#Help departmanına bağlı tüm kanallardan log çıkartmak/kopyalamak yasaktır.
#Help departmanında ve helperler arasında herhangi bir sorunda silsile yolu izlenecektir. Konu ne olursa olsun ilk önce başvuracağınız kişi her zaman sizin bir üstünüz olacaktır. Yetki zinciri şu şekildedir; Help Asistan, Help Sop, Help Master ve Help Manager. Help Foundere hiç bir şekilde gidilmeyecektir.
#Help kanalına eklenen herkes bu kuralları kabul etmiş sayılır uymayanlar hakkında cezai işlem uygulanacaktır. #HELP üst yönetiminde bulunan yöneticilerin söyledikleri yazılı kurallarda olmasa bile kural niteliği taşır.
Sunucu Yönetimi: Help ekibi içinde ve help yönetimine yapılacak her türlü küfür, hakaret ve saygısızlık üst yönetim tarafından nickinizin belli bir süreliğine kapatılması ile sonuçlanır. Karşılıksız yardım veren bu ekibin başarılı bir şekilde devamı için sunucu üst yönetimi tarafından bu uygun görülmüştür.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt