Neler yeni
MEGAForum - Teknoloji Forumu

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı yada giriş yapmalısınız. Forum üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.
  • Sohbetokey.com ile canlı okey oynamaya ne dersin? Hem sohbet et, hem mobil okey oyna!
  • Soru mu? Sorun mu? ''Bir Sorum Var?'' sistemimiz aktiftir. Paylaşın beraber çözüm üretelim.

Gmail Hangi e-postaların Açıldığını Bildirecek

MF-Login

MFC Üyesi
  • Üyelik Tarihi
    27 Kas 2013
  • Mesajlar
    2,428
  • MFC Puanı
    21
Gmail Hangi e-postaların Açıldığını Bildirecek

Google'ın sunduğu yeni içerik sayesinde Gmail ile yollanacak e-postalardaki eklerin açılıp açılmadığı anlaşılabilecek.

İnternet devi Google, fotoğraf ve dosya ekli olan e-postalardaki içeriklerin küçük kutucuklar halinde görülmesini sağlayan yeni bir içerik sundu. Yeni içerik, e-postalara eklenen fotoğrafların, üzerlerine tıklamak gerekmeden küçük kutularda belirlemelerini sağlayacak.

Google bu şekilde mesajların daha güvenli olacağını savunurken, size fotoğraflı e-posta gönderen kişi veya kurumlar eklerin indirilip indirilmediğini anlayabilecek. Çünkü fotoğrafları indirmek için tıkladığınızda gönderen tarafın sunucusuna geri bildirim yapılacak.

Teknoloji bilgisi yüksek kullanıcı ve kurumların belli amaçlar için faydalanabileceği yeni içerik, kullanıcıların geneli için aslında fotoğraf indirmeyi sadece bir adım kolaylaştıran bir hizmet.

E-POSTALAR GMAIL KONTROLÜNDE

Dikkat edilmesi husus, Gmail'in otomatik filtreleriyle e-postaları gözden geçirdiği. Google, yaptığı açıklamada, 'eğer şüpheli görülen bir içerik tespit edilirse, bu içeriğin görüntülenmesi konusunda kullanıcıya soru iletileceğini' belirtti.

Kısaca, eskiden kullanıcının sunucusundan gönderilen e-postalar, şimdi Google sunucularına yönlendirilerek iletilecek.

Ars Technica, 'güvenli proxy' uygulamalasının online pazarlamacıları olumsuz etkileyeceğini öne sürerek, fotoğrafların görüntülenme oranlarının öğrenilemeyeceğini belirtti.

Bazı online pazarlama hizmeti sunan şirketler ise daha doğru veri elde edilebilmesi adına uygulamanın olumlu olduğunu savundu.

Kaynak: NTV
 
Üst Alt