E-ticaret konusundaki yeteneklerini her geçen gün geliştiren Instagram, uygulamasına bir alışveriş sepeti eklemeye hazırlanıyor.
Instagram, şu an için bir sosyal medya uygulaması olarak anılıyor olabilir. Fakat yakın gelecekte bir e-ticaret uygulaması olarak anılması çok da sürpriz olmayacaktır. Zira Facebookun sahibi olduğu şirket, e-ticaret konusundaki yeteneklerini ve özelliklerini her geçen gün biraz daha artırmaya devam ediyor.
Yeni ortaya çıkan bilgilere göre Instagram, biri sosyal medya, ikisi e-ticaret ile alakalı üç yeni özellik test ediyor. Henüz geliştirme aşamasında olan ve beta kullanıcıları dahil Instagram kullanıcılarına sunulmayan özellikler, Instagramda diğer kullanıcılar ve işletmeler ile etkileşimimizi geliştirmeyi amaçlıyor.
Geliştirilen ilk özellik, Instagram Keşfetteki Alışveriş kategorisine geliyor. Artık ekranın altında Shops ve Saved (Mağazalar ve Kaydedilenler) adında iki yeni buton göreceksiniz. Shop yani Mağazalar butonu, Instagramda belli bir kategorideki mağazaları görmenize; Saved yani Kaydedilenler butonu ise kaydettiğiniz ürünleri görmenizi sağlayacak.
Instagram tarafından test edilen bir diğer özellik ise Alışveriş Sepeti. Yukarıda da belirttiğimiz gibi Instagram, bir e-ticaret uygulaması olma yolunda adım adım ilerliyor. Artık Instagramda beğendiğiniz ürünleri yalnızca kaydetmeyip, direkt olarak alışveriş sepetine atabileceksiniz. Bu ürünleri dilediğiniz zaman satın alabilirsiniz.
Instagram tarafından test edilen son özellik ise uygulama içi bildirimler. Instagramda takip ettiğiniz biri canlı yayına başladığında uygulama içinde zaten bir bildirim alıyorsunuz. Fakat artık biri fotoğrafınıza yorum dahi yapsa bunu Instagram içi bildirim olarak görebileceksiniz. Böylece Instagramda dolaşırken bildirim ekranına gitmeniz gerekmeyecek.
Instagram, şu an için bir sosyal medya uygulaması olarak anılıyor olabilir. Fakat yakın gelecekte bir e-ticaret uygulaması olarak anılması çok da sürpriz olmayacaktır. Zira Facebookun sahibi olduğu şirket, e-ticaret konusundaki yeteneklerini ve özelliklerini her geçen gün biraz daha artırmaya devam ediyor.
Yeni ortaya çıkan bilgilere göre Instagram, biri sosyal medya, ikisi e-ticaret ile alakalı üç yeni özellik test ediyor. Henüz geliştirme aşamasında olan ve beta kullanıcıları dahil Instagram kullanıcılarına sunulmayan özellikler, Instagramda diğer kullanıcılar ve işletmeler ile etkileşimimizi geliştirmeyi amaçlıyor.
Geliştirilen ilk özellik, Instagram Keşfetteki Alışveriş kategorisine geliyor. Artık ekranın altında Shops ve Saved (Mağazalar ve Kaydedilenler) adında iki yeni buton göreceksiniz. Shop yani Mağazalar butonu, Instagramda belli bir kategorideki mağazaları görmenize; Saved yani Kaydedilenler butonu ise kaydettiğiniz ürünleri görmenizi sağlayacak.
Instagram tarafından test edilen bir diğer özellik ise Alışveriş Sepeti. Yukarıda da belirttiğimiz gibi Instagram, bir e-ticaret uygulaması olma yolunda adım adım ilerliyor. Artık Instagramda beğendiğiniz ürünleri yalnızca kaydetmeyip, direkt olarak alışveriş sepetine atabileceksiniz. Bu ürünleri dilediğiniz zaman satın alabilirsiniz.
Instagram tarafından test edilen son özellik ise uygulama içi bildirimler. Instagramda takip ettiğiniz biri canlı yayına başladığında uygulama içinde zaten bir bildirim alıyorsunuz. Fakat artık biri fotoğrafınıza yorum dahi yapsa bunu Instagram içi bildirim olarak görebileceksiniz. Böylece Instagramda dolaşırken bildirim ekranına gitmeniz gerekmeyecek.