Neler yeni
MEGAForum - Teknoloji Forumu

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı yada giriş yapmalısınız. Forum üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.
  • Sohbetokey.com ile canlı okey oynamaya ne dersin? Hem sohbet et, hem mobil okey oyna!
  • Soru mu? Sorun mu? ''Bir Sorum Var?'' sistemimiz aktiftir. Paylaşın beraber çözüm üretelim.

Fem Dershaneleri

diShy

~ یơυℓℓεss ..
Onursal Üye
  • Üyelik Tarihi
    27 Kas 2009
  • Mesajlar
    24,120
  • MFC Puanı
    79
Fem Dershaneleri 24 yıldan beri başarıdan başarıya koşan geçmişi ile her zaman Türkiye’nin en seçkin dershanesi olmuştur.Bu başarıların asıl mimarları olan; çalışkan, gayretli, özverili, öğrencisini daima en yükseklere motive eden, branşında uzman değerli öğretmenlerimize teşekkürü bir borç biliriz.

Bir dershanenin başarılı olup olmadığına nasıl karar vermeliyiz?

Bir dershane; tüm öğrencilerine üniversite giriş sınavı için gerekli müfredatını en ince detaylarına kadar derslerde anlatıyorsa, Konuları anlatırken en hızlı ve pratik çözüm tekniklerini sunuyorsa, Ders konularını ve çözüm tekniklerini sınırsız sayıda soru üzerinde etüt etme imkânı veriyorsa, Öğretmenler, anlaşılmayan konular ve sorular için ekstra zamanı gönüllü olarak ayırabiliyorsa, Rehber öğretmenlerin sunduğu çalışma planına uymuş, verilen tüm testleri çözmüş bir öğrenci, üniversite sınavına girdiğinde “A...! ben bu soruları bir yerde görmüştüm!” diyebiliyorsa... O dershane başarılıdır.

Bizce FEM, öğrencilerine bu olanakları sunduğu için 24 yıldır on binlerce FEM öğrencisini en iyi üniversiteleri, en gözde fakülteleri kazandı, binlerce öğrenci üniversite sınavlarında derece yaptı ve FEM, 24 yılda onlarca Türkiye şampiyonluğu kazandı.

FEM’in başarısının temel faktörleri:

Bizce ‘Başarısız öğrenci yoktur, her öğrencinin kendine özel, bireysel bir başarı kulvarı vardır.’ Bu inançla, eğitimde grup sistemini kullanarak öğrencileri öğrenme hızına ve biçimine göre sınıflandırdık, Haftalık, aylık, yıllık hedeflere göre ders programı hazırlayarak öğrenciyi sürekli motive ediyoruz, Öğrenciye ders çalışma alışkanlığı ve sevgisi kazandırmak için seminerler uyguluyoruz. Danışman öğretmen - öğrenci - veli diyaloguyla sürekli başarı takibi yapılarak problemlere anında çözüm üretiyoruz.

FEM’in eğitim mantığı

Her yıl 1milyondan fazla öğrencinin katıldığı üniversite giriş sınavına katılanların ancak % 10’unun, dilediği yeri kazanabildiği zor bir sınavdır. Bu nedenle öğrenciler için doğru dershane seçimi ve nitelikli dokümanla çalışmak çok önemlidir. Üniversite giriş sınavlarında, öğrencilerin yıllarca çalışarak edindikleri birikimler, yalnızca birkaç saatlik bir sürede değerlendirilmektedir.

FEM değişikliklere en hızlı cevap veren bir eğitim kurumu

FEM Dershaneleri, öğrencileri bu zorlu sınava hazırlamanın ağır sorumluluğuyla, üniversite giriş sınavında yapılan değişiklikler de baz alınarak eğitim sistemini ve üniversite giriş sınavına hazırlık dokümanlarını tamamıyla yenilemiştir.

Yoğunlaşma alanları

FEM Dershanelerinde öğrenci kendi yetenek ve birikim durumuna göre öncelikle kendi alanındaki ve kulvarındaki soru gruplarıyla karşılaşır. Bu nedenle FEM Dershaneleri olarak öğrencileri hedef ve yetenek aralıklarına göre sınıflandırmanın zaman ve motivasyon açısından çok daha verimli olacağını düşünüyoruz. Bu sistemin diğer önemli bir avantajı da öğrencinin dersten kopmamasını sağlamasıdır.

Daha az detay, daha çok anlatım

Bu sistemin diğer yönü öğretmenle ilgilidir. Sınırlı sayıdaki ders saatlerinde tüm konu detaylarını tüm öğrencilerin anlayabileceği sayıda örnekle anlatmak mümkün değildir. Bu sistemle öğretmenler, farklı gruplara farklı düzeyde öncelikler vererek zamandan tasarruf sağlarlar. Dolayısıyla da daha az konudan daha çok örnek çözmeye, yani daha çok pratik yaparak konuyu pekiştirmeye vakit bulurlar.

Öğrenci Takip Sistemi (ÖTS)

Genel öğrenci psikolojisinde, uzak hedefler öğrenciyi motive etmemekte, onları derslerden soğutabilmektedir. Öğrenciler, ‘yazılıya son gün çalışma’ psikolojisi içinde yıl sonunda girecekleri üniversite sınavına, 'daha çok zaman var' diyerek derslerden uzaklaşabilmekte ve motivasyon yorgunluğuna düşebilmektedirler. Bu nedenden dolayı, FEM’de üzerinde durulan en önemli konu öğrenci takibi (ÖTS) olmuştur. FEM’de danışman öğretmenler öğrencilere kısa vadeli, çoklu hedefler vermekte, onları çizelgelerle kontrol ederek onların motivasyonlarını her zaman canlı tutmaya çalışmaktadırlar.
 
Üst Alt