Facebook 2014 yılından beri reklamlara "neden bu reklamı görüyorum?" aracından sonra şimdi de "neden bu postu görüyorum?" aracını duyurdu.
Facebook, sarsılan güvenlerinin ardından kendini yeniden ispatlamak için çalışmalarına devam ediyor. 2014 yılında reklamlarla ilgili olarak "neden bu reklamı görüyorum?" özelliğini başlatan Facebook, karşımıza çıkan reklamların bizimle bağlantılarını açıklıyordu. Şimdi ise daha kişiselleştirilmiş ve bir menü olarak "neden bu postu görüyorum?" özelliğini getirdiğini duyurdu.
Bilindiği üzere Facebook haber kaynağındaki gönderilerin neye göre belirlendiğiyle alakalı şeffaflık sağlayamıyordu ve bu durum kimi zaman zararlı olabilecek durumlarla karşılaşılmasına sebep olabiliyordu. Geçtiğimiz haftalarda Yeni Zelanda'da camilere düzenlenen saldırıların Facebook Live ile canlı olarak yayınlamış olması ve bu yayının hızlı bir şekilde yayılmış olması sebebiyle bu konuda bir hassasiyet oluşturulmuş durumda.
Getirilen özellik ile haber kaynağınızda ki bir gönderi üzerinde açılan bir menü ile daha detaylı bilgi edinebileceksiniz. Bir gönderinin detaylarını görmek istediğiniz zaman ilgili hesapla ne kadar etkileşimde olduğunuzu, sayfaların, grupların ve gönderilerin popülaritesini görebileceksiniz.
Facebook yetkililerinin yaptığı açıklamada haber kaynağındaki gönderilerin yönetilmesindeki şeffaflığın algoritmalarının kontrol edilmediği taktirde yetersiz olduğu belirtildi. 2014 yılında başlatılan "Neden Bu Reklamı Görüyorum?" özelliğinin geliştirildiğini de ifade eden Facebook kullanıcıların reklamlarla alakalı olarak daha detaylı bilgiye sahip olabileceklerini belirtti.
Kaynak: WebTekno
Facebook, sarsılan güvenlerinin ardından kendini yeniden ispatlamak için çalışmalarına devam ediyor. 2014 yılında reklamlarla ilgili olarak "neden bu reklamı görüyorum?" özelliğini başlatan Facebook, karşımıza çıkan reklamların bizimle bağlantılarını açıklıyordu. Şimdi ise daha kişiselleştirilmiş ve bir menü olarak "neden bu postu görüyorum?" özelliğini getirdiğini duyurdu.
Bilindiği üzere Facebook haber kaynağındaki gönderilerin neye göre belirlendiğiyle alakalı şeffaflık sağlayamıyordu ve bu durum kimi zaman zararlı olabilecek durumlarla karşılaşılmasına sebep olabiliyordu. Geçtiğimiz haftalarda Yeni Zelanda'da camilere düzenlenen saldırıların Facebook Live ile canlı olarak yayınlamış olması ve bu yayının hızlı bir şekilde yayılmış olması sebebiyle bu konuda bir hassasiyet oluşturulmuş durumda.
Getirilen özellik ile haber kaynağınızda ki bir gönderi üzerinde açılan bir menü ile daha detaylı bilgi edinebileceksiniz. Bir gönderinin detaylarını görmek istediğiniz zaman ilgili hesapla ne kadar etkileşimde olduğunuzu, sayfaların, grupların ve gönderilerin popülaritesini görebileceksiniz.
Facebook yetkililerinin yaptığı açıklamada haber kaynağındaki gönderilerin yönetilmesindeki şeffaflığın algoritmalarının kontrol edilmediği taktirde yetersiz olduğu belirtildi. 2014 yılında başlatılan "Neden Bu Reklamı Görüyorum?" özelliğinin geliştirildiğini de ifade eden Facebook kullanıcıların reklamlarla alakalı olarak daha detaylı bilgiye sahip olabileceklerini belirtti.
Kaynak: WebTekno