• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.
  • Sohbetokey.com ile canlı okey oynamaya ne dersin? Hem sohbet et, hem mobil okey oyna!
  • Soru mu? Sorun mu? ''Bir Sorum Var?'' sistemimiz aktiftir. Paylaşın beraber çözüm üretelim.

Cinler

Üyelik Tarihi
30 Kas 2012
Konular
12,578
Mesajlar
16,017
MFC Puanı
2,330
CİNLERİN İNSANLAR ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ
Cinler aleminin diğer gerçeklerine geçmeden önce cinler soyundan geldikleri için toptan cinlere atfedilen iblis ve şeytanların insana yaptıkları bazı zararların akım kalması imkanını bilmekte faydalı olacaktır. İnsanoğlu nun bazı zararlara uğratan şeytan (cinler alemi ) bilhassa aşağıda belirtilen 3 amel de insanı maddeten ve ruhen perişan etmeye çalışılar.

1- NAZAR (göz değmesi)
2- SİHİR ve BÜYÜ
3- RUHA SALDIRMAK

hastalara halk dilinde (UĞRAMA KARIŞMA CİN ÇARPMASI) isimleri veriliyor. Gerçekte cin değil cin soyundan olan şeyta nın işidir bu…


HASTALANAN İÇİN HASTALIK SEBEPLERİ ŞUNLARDIR (benzerleri de olabilir)

•) Göz değmesi
•) Büyüye uğrama
•) Cinlerin mahiyetini bilmeyip telkinle onların zararlı olduğunu sanması
•) Yine cinlerin mahiyetini bilmediğinden telkinlerle hayal görmesi erkek bir cinni yahut periyi hayal halinde görerek sevmesi Yahut onlar tarafından sevildiğini sanması Ruhu tasalluta bu sebeplerden hangisiyle olursa olsun bedence hiçbir noksanı derdi olmadığı halde şu hallerden bazılarına uğrar.
•) Hiç sebep yokken içi sıkılır bir türlü gideremez
•) Nefesi daralır… boğulacagını sanır
•) Kalbi normal dışı çarpar… vehme düşer
•) Daima kötümserlik hüzün tasa içindedir
•) Hiçbir işte karar veremez muhakeme zaafı başlar
•) Bir kemik görse yoluna devam edemez eve girip çıkarken adımlarını şaşırır
•) Sabit fikirlere tutulur
•) Normal dışı yaşayışa geçer (temizlik merakı) gibi. Bazıları da bunun tersini yaparlar yani (sudan korkarlar ve kirli yaşarlar).
•) Yaşayısında intizam olmaz perişandır süflidir
•) Dalgındır ve unutkandır
•) Tenhada yaşar kalabalıktan hoşlanmaz eve odaya yatağa kapanır
•) Herkesin hoşlandığından sıkılır
•) Çabuk kızar alıngan olur
•) Gevşeme halsizlik iradesizlik takaatsizlik azimsizlikneşesizlik gelir
•) Uyku uyuyamamaya başlar
•) İstahsızlığa müptela olur
•) Başta ve bedende sebepsiz ağrılar başlar ve devam eder
•) Ürkeklik ve korkaklık sarar itimatsızlık bas gösterir
•) Sar-a uyurgezerlikhavaleler asabi buhran çılgınlığa kadar uzanan derece derece cinnetlere uğrar.



CİNLERİN VARLIĞININ KANITLANMASI

Ehli sünnet ve cemaat akaidine göre cinlerin varlığına inanmak imanın esaslarından-
Dır. Her şeyden önce Yüce Allah cinler hakkinda müstakil bir sure indirmiştir. Cin ve türev- leri Kur-an ı Kerim de yaklaşık elli yerde geçmiştir.
Peygamber Efendimizden de (S.A.V) cinler ve onların Müslüman oluşları hakkında
Birçok hadis-i şerif rivayet edilmiştir. Bütün bunlar cinlerin kesin olarak bilinen varliklar olduğunu ve onları inkar etmenin de mümkün olmadığını gösterir.
Buna göre cinlerin varlığını inkar eden biri Kur-an ın açık nasları ve sahih sünnet ile bilinen Bir esasi inkar ettiği için islam dairesinden de çıkmıs olur. Bu duruma düşmekten Cenab-i Allah a sığınırız.


CİNLERİN YARATILIŞI VE CEVHERLERİ

Cinlerin ateşten yaratıldıkları şu Kur-an Ayet ile bildirilmektedir.”Ve cinni de daha önce alazlı bir ateşten yarattık.Hicr suresi:27. inci ayet. “ Cinleri de dumansız bir ateşten yarattı” rahman suresi : 15.inci ayet.

Yüce Allah Kur-an ı kerim de iblisin şöyle dediğini nakletmistir: “ Beni ateşten yarattın onu İse balçıktan yarattın” A-raf suresi 12.inci ayet. Bazıları bu konuda kuşkuya kapılarak şöyle derler : Eğer cin ateşten ise cehennem ateşi onu
Nasıl yakacaktır eğer cin ateşten ise insan vücuduna girdiğini nasil söyleyebiliriz?
Bilin ki! Yüce Allah (C.C.) insanı toprak çamur ve pişmiş balçığa izafe ettiği gibi şeytan ve Cinleri de ateşe izafe etmiştir. Bununla kastedilen insanın aslının balçık olduğudur… Ama bugün hiçbir Ademoğlu gerçek anlamda toprak veya balçık halinde değildir. Ama ilk Yaratıldığında öyle olmuştur. Cinler de aynı şekilde başlangıçta ateş idiler. Nitekim Allah Resulu nün (S.A.V.) su buyruğu da bunu kanıtlamaktadır.” Namazda önüme bir şeytan çıktı! Onu öyle bir boğdum ki salyasının soğukluğunu elimde hissettim…!” kaynak Ahmed B.Hambel Ebu Said El-hudri den Müsned 3- 83 ve Abdullah Mesuddan “ R.A” nakledilmiştir.
insanlar gibi cinlerin de yaratıldıkları cevher olan ateş üzere kalmadıklarının bir diğer delili Yine Allah Resulu nün (S.A.V) şu hadisidir ; “ Allah düşmani iblis elinde bir ateşle gelip Onu yüzüme atmak istedi” Kaynak = Sahih-i Müslin-542 Nesai 3-3
Hadis i şerif den anlaşıldığı üzere eğer cinler ateş cevheri üzere kalmış olsalar ve yakıcı bir Ateş olmaya devam etselerdişeytan veya ifritlerden birinin elin de ateş taşımasına gerek Olmazdı. Bilakis şeytan cin veya ifritlerden birinin eli Ademoğlu na dokunduğu anda onun Yanmasına yeterdi.

CİNLERİN TÜRLERİ

CİNLER 3 GRUPTUR

1. GRUPTAKİLER-KANITLARI VARDIR ; HAVADA O KANATLARLA UÇARLAR.
2. GRUPTAKİLER-YILANLAR VE KÖPEKLERDİR.
3. GRUPTAKİLER-GELİRLER VE GİDERLER.


CİNLERİN MESKENLERİ

Zeyd B.Erkam dan (R.A) rivayet eden bir hadisde Allah Resulu (S.A.V) şöyle buyurmuştur ;
“ şu hurma öbekleri şeytanların meskenleridir. Sizden biri ıssız bir yere girdiğin de şöyle desin… Allahım Hubs ve Habaisten sana sığınırım.”
“ Hubs (cinlerin erkekleridir) Habais ise (dişileridir).
İbn-i Teymiye şöyle demiştir; Cinler genellikle harabe ve çöllerde hamamlarda hurma öbeklerinde çöplüklerde türbe ve mezarlıklarda bulunurlar.Genellikle şeytani işlere bulaşmış kimselerin mezarları civarında da cinlerin sık bulunduğu görülmüştür. Cinlerde Şeytanlar gibi bu tür mekanları sığınak olarak kullanırlar.

Müslüman hanelerin den hiçbir hane yoktur ki çatısının altında Müslüman cinlerden bir cin Bulunmasın. Onlar öğle yemeklerini yerken cinlerde inip onlarla beraber yerler.akşam yemeklerini yerken de yine onlarla birlikte sofrada olurlar. Allah o hane halkına gelecek tehsitleri onlarla savar.


CİNLERİN YİYECEKLERİ

Allah Resulü (S.A.V) sahabeye de şöyle buyurmuştur : Tezeklerle taharetlenmeyin çünkü onlar kardeşlerinizin yiyeceğidir.(Sahih-i Müslim 450 Ebu Davut 84-Tirmizi3258 Ahmet B.Hambel)

Tabiî ki yiyecekler mü-min cinler için geçerlidir. Kafir cinlere gelince onlar Allah(c.c)'in adının anılmadığı her şeyi yerler. Allah(c.c) Resulünun (S.A.V) şu buyruğunda bunu teyit etmektedir “Şeytan üzerine Allah(C.C)'in adının anılmamış her yiyeceği helal görür (Sahih-i Müslim) Cinler bunlar dışındaki yiyecek ve içeceklerden Allah'ın adi anılmamış olanları yiyip içebilirler.


CİNLERİN ŞEKİL VE SURETLERİ

Cinler insan ve hayvan suretlerinde yaratılmışlardır. Yılan akrep ve benzeri hayvanlar suretinde bulundukları gibi deveinek koyun merkep ve insan suretinde de bulunurlar Cin ve şeytanların görüldüğü birçok farklı suretler daha bulunmaktadır. Ayrıca aşagıda sıralamış olduğumuz şekillere de girebilirler.

•) Adam suretinde
•) Kadın suretinde
•) Delikanlı suretinde
•) Zenci köle suretinde
•) Kedi suretinde
•) Köpek yılan çiyan suretinde
•) Fil suretinde
•) Renkten renge giren surette
Cinler yukarıda belirtilen bu şekil ve suretlere rahatlıkla girebilirler.


CİN VE CİN YOLDAŞLARI

Bazı medyumlar (mürşidi olmayanlar)'la mahalle hocaları falcılar kahinciler ile cin yoldaşlar arasında çok sıkı ilişkiler bulunmaktadır. Kimi kadın veya erkek bu tür kimselere gittiklerinde hiçbir şey söylemeden bu kimselere giden şahısların hemen hane adlarını baba adlarını anında söylemekteler. Daha önce hiç tanımadıkları halde sanki onları çok yakinen tanıyorlarmış gibi konuşmaları bu tür “sapık” kimselere duyulan güveni daha da arttırmaktadır. Bu kimseler el veya kahve falına bakma talih okuma gelecekten haber verme yada ruh çağırma seanslarında da olabilmektedir. Şunu hemen belirtmemiz gerekir ki ruh çağırma diye bir şey yoktur. Gelen veya geldiği iddia edilen şey o kişinin göz boyaması veya cin gelmesinden başka bir şey değildir. Mürşidi olmayan medyum şu falina el falına veya kahve falına bakan ya da sıfatı ne olursa olsun bu tür “sapık” işlerle uğraşan kimselerin hizmetlerinde çalışan bir cinleri vardır. Bu hizmetçi cinin görevi gelen kimsenin yoldaşi olan cin veya şeytanla temas kurmak ve müşteri ile olan bütün sırları ondan öğrendikten sonra efendisine aktarmaktadır. Böylelikle “falcı ve kahinci” gelen kimsenin hayatı ile ilgili birçok sırrı bir çırpıda öğrenmekte ve ona söyleyerek güvenilirliğini arttırmaktadır. Onun için bu tür kimselere gitmeden evvel de iyi düşünülmelidir deriz.


Cinlerin Kendini Tanıtarak İletişim Kurmaları

Bu çesit CİN -insan ilişkisi genellikle CİNlerin insanları zorla kendi kaydı altına alması şeklinde meydana gelmektedir. Daha çok kadınlarda görülen bir yoldur. Özellikle asabî huylu kadınlar ile doğum ertesinde ve ateşli hastalıklar veya kazalar sırasında bu bağ kurulmaktadır. Bu durumun sebebi beynin o andaki bedenin çeşitli yerlerindeki aşırı faaliyetlerle meşgul olması ve bu sebeple "insan"in istediği şekilde beyinde hâkimiyet kuramamasıdır. Nitekim bu zayıf anda CİN o kişinin beynindeki ilgili merkezinde hâkimiyetini kurarak ona istediği gibi görünmekte ve artık zorla istediğini yaptırmaktadır.

Bu zorla istediğini yaptırma işini bazen kişinin beynindeki acı duyma merkezine verdiği impulsla onun acı duymasını sağlayarak gerçekleştirmekte; bazen de korku merkezini uyararak onun ufak bir şeyden büyük korku duyarak o şeyi yapmasını sağlama şeklinde ortaya çıkmaktadır. Her halde yapılan iş kişinin beynindeki belirli bir merkeze belirli oranda dalga sinyaller verilerek uyarılması ve böylelikle o kişide istenilen tesirin meydana getirilmesi şeklinde olmaktadır.

Nitekim ileride de açıklayacağımız gibi gene medyumların transa geçirilmesi halinde bu hal aynen ortaya çıkmakta önce kişinin kendini serbest bırakması istenmektedir ki bundan da amaç "insan"ın beyin üstündeki kontrolünün azalması ve böylellikle iletişim kurulmak istenen CİN nin hâkimiyetinin kolaylıkla sağlanmasıdır. Bu tip bağlantılarda kadınlar kendileriyle iletişim kuran CİNnin son derece yakışıklı bir erkek halinde göründüğünü ifade etmektedirler.

Açık bir şekilde kadınlar veya genç kızları kendilerine bağlayan CİNler genellikle onlarla evlenmekte ve cinsi münasebette bulunmaktadırlar. Bu münasebetler sırasında kadın CiNni bir cisim şeklinde görmekte ve onunla aynen bir insan olan erkekle münasebette bulunuyormuş gibi temasta bulunmaktadır. Ancak CİN`in maddesi olmaması nedeniyle burada akla su sual gelmektedir:

-Acaba tam bir madde hâline geçemeyen CİN nasıl olup da bu temas sırasında insan CİNsine ait bir kadını tatmin edebilmektedir? Bu gibi durumlarda CiN o kadının beynindeki seks merkezini uyararak onun tatmin olmasına sebep olmaktadır ki; beynin bir merkezine elektrosok verilerek kişiye istenilenin nasıl yaptırılabileceğini fizyoloji sahasındaki bilim adamları çok iyi bilmektedir.

Keza bu tip ilişkiler sadece insan CİNsinden kadın ve CiN sınıfından bir erkek arasında olmayıp; CİN sınıfından kadın ve insan CİNsinden erkek arasında da meydana gelmekte; hattâ CiNlerin homoseksüel ilişkiler içine dahi girdikleri dile getirilmektedir . Bütün bu tip ilişkilerde ortak olarak tesbit edilen husus CİNlerden birisinin sadece kendi tarafından gelen bir arzuyla ve zorla insanı kendine tâbî etmesi şeklinde olmaktadır. Genellikle zorla tâbî duruma düşen insan bundan şikayetçidir. Meydana gelen olaylar insanın istemediği şekilde olmaktadır.

Nitekim bu çeşit vakalarda özellikle insan CİNsinden kadın ile CiN sınıfından erkek arasında olan ilişkilerde kadın dış dünyasından iyice sıyrılmakta çok defa bir odaya kapanmak istemektedir.

Eğer kendisiyle ilişki kuran CİN dini deyimle "suflî" cinstense yani ataist - (dinsiz) ise o kadını yıkanmaktan men etmektedir.

Buna karşılık bazı olaylarda ise tam aksi görülmekte ve bu defa da kadında devamlı olarak yıkanma isteği görülmektedir. Hatta bazı olaylarda öyle orjinal durumlar meydana gelmektedir ki; kadın CİNLE olan ilişki ertesinde kendi başına bırakıldığında geçirdiği hoş olmayan durum sonunda bir şok geçirerek saatlerce banyoda kalıp yıkanmaktadır.

Tip bugün bu durumları tesbit edemediği için pozitif ilim olarak hastayı elektro - şokla tedavi yapmaya çalışmaktadır ki bu da netice alınmasını sağlamamaktadır bu tip olaylarda. Çünkü elektro - şok sonunda kişinin beyin hücrelerinde kaba bir deyimle bir sarsıntı ve düzensizlik meydana gelmekte ve bu durum yani yatışma hâli o kişideki iyileşmeden dolayı olmayıp; sadece geçirdiği şok`un meydana getirdiği sarsıntıdan ileri gelmektedir.

Genellikle "nefesi kuvvetli kişiler" tarafından bu tip olayların düzeltilmesine de rastlanmaktadır ki ileride "okumanın CİNLER üzerindeki etkisi" adlı bölümde bu durumun bilimsel açıklamasını yapmaya çalışacağız. CİNLERİN açıktan bildirerek veya göstererek insanlarla ilişki kurmaları iki yoldan olmaktadır demiştik.

Eğer CİN yukarıda açıkladığımız şekilde bir ilişki kurmak isterse bu İslâm dini dışındaki yollar görüntüsü altında incelenmektedir. Ki bunlar genel olarak "suflî yol" adıyla anılmaktadırlar.

Bu açıkladığımız tür ilişkiler dışında insanları zorla sefil bir hayat ve kir - pas içinde yaşattıkları günümüzde birçok olaylarda tesbit edilebilmektedir.

"CİNlerin" insanları kolaylıkla kandırıp hükmedebilmeleri için öncelikle tercih ettikleri yol; onların islam kaynaklarından gelen bilgilerle bağlantılarını kopartmak ve bu yolda telkinlerde bulunmak çizgisindedir. Çünkü kendileri hakkında en geniş bilgi İslam kaynaklarında vardir. Onların bu bilgilerden yoksun kalmalarıyla birlikte çok kolaylıkla kandırılabilmeleri elbetteki kendileri için son derece önemli avantaj olmaktadır.

İnsan bilmediği tehlikeye karşı elbette ki tedbir de alamaz! CİNLER de işte bu yüzden insanların kendilerini bilmelerini istemezler. Ki böylece kendilerine karşı önlem alnmasın!. "İNSAN-I KÂMİL" kitabı yazarı büyük evliyaullah`tan Abdülkerim Ceyli adı geçen kıtabında "yedi kat yer ehli" bölümünde dünya atmosferi içerisinde yaşayan "CİN"lerin yedi sınıf oluşundan söz ederken en zayıf takımının ikinci kat arzda yaşayanlar olduğunu anlatarak bunların insanlaratefekkür mekanizmalarını bloke ederek etki ettiklerini söyler.

"İfrit" adını taşıyan en şerlilerinin beşinci kat arzda (yeryüzü semâsı birden yediye kadar yükselir) yaşamakta olduklarından söz eden Ceyli altıncı ve yedinci katta yaşayanlara ise hiç bir insanın söz geçiremediğini anlatır. içinde yaşadığımız İslâm toplumunda en şerli faaliyetleri elbetteki bize göre sureti Hak`tan görünerek insanları saptırmalarıdır. CİN`lerin sûreti Hak`tan görünerek insanları İslâm`dan uzaklaştırmaları bir kaç seviyeden olmaktadır.

Fal ve büyüyü "hocalık" kisvesi altında yapmak en alt seviyedir. Evlilik ve ya başka bir nedenle "CİN"le ilişki kuran kişibağlantılı olduğu varlığı kullanarak geçmişe dair haberler vermekte ve geleceğe yönelik ihtimaller hesabına dayalı bir şekilde güya olacaği söylemektedirler.

Oysa geleceğe dönük söylentilerin çok büyük bir kısmı doğru çıkmayacaktır.islâm'a göre fal baktırmanın büyü yaptırmann yeri de dinde yoktur. Bu önemli bir suçtur. Büyük vebaldir! Büyük günahlardandır!

a- VAHDET.
b- KADER.

Gerek farkında olmadan CİNNi tesir altına girip kendini mürşid veya evliya sanan kişiler; gerekse de gerçekten CiN lerle ilişkide olanlar bu konulara girmekten kesinlikle kaçınırlar

Bu iki konu "CiNlerin akıl zayıflıkları" sebebıyle uzak durdukları ve bağlılarını da uzak tutmaya çalıştıkları iki konudurGerek "CiNLER" ve gerekse de bilerek veya bilmeyerek onlara tâbî durumda olanlar insanları bu iki ilmi öğretmeyi hedef alan tasavvuftan uzak tutmak için ne kadar başka ilim varsa bunların hepsiyle meşgul ederler.

Nerede sizi "vahdet" ve "kader" ilminden uzak tutmaya çalışan bir kişi görürseniz orada "CİNni" izlerin mevcudiyetini öncelikle araştırabilirsiniz.
"CİN"lerin insanları bu iki ilimden uzak tutmaya çalışmasının ana sebebi öncelikle kendilerinin bu konuda yetersizlikleri sebebiyle kolaylıkla foyalarının ortaya çıkabilmesi; ikinci olarak da insanların bu iki ilimle hayâllerinde yarattıkları tanrıdan kurtularak "ALLAH"ı idrâk edip gerçek "tevhid" ehli olma şanslarının çok büyük olmasıdır. Elbette ki bu durum da CİNlerin hiç hoşlarına gitmemektedir. Çünkü "İBLiS"in DÖLÜ OLAN CİNLERİN "ALLAH"a karşı bütün insanları saptırma iddiaları vardır!.

CiN`lerin İslâm`ı kabul ettiğini söyleyen topluma verdikleri zarar onların ölümötesi yaşamda ihtiyaç duyacakları enerji (nur) den mahrum kalmalarının oluşturacak fiiller telkin etmek sûretiyle meydana gelir. Tasavvuf ehline ise onları işin hakikatına yöneleceklerine detaylarında oyalamak sûretiyle zarar verirler . İyi ahlak yasaklardan kaçınmak ibadet tasavvufun değil şeriatın konusudur!

Eğer kişi tasavvuf toplantılarında bu saydığımız şeriatla ilgili hususlarla vakit geçiriyorsa o henüz tasavvufla ilgilenmeye başlamamıstır. Tasavvuf şeriatla ilgili bu hususların üzerine binâ edilen "VAHDET SIRRINA ERMEK" amacına yönelik çalısmalar ile baslar. Ki bu da ilgili eser ve kişilerden araştırılabilir. Bunlar genellikle müslüman CİNlerdir. Kişiye çeşitli basit dinî bilgiler verirler. Verdikleri bilgilerin pek çoğu doğru da olabilmektedir. Genellikle dini bilgilerden uzak kalmış bölgelerde bu çeşit durumlar tesbit edilmektedir. Bazı evlerde de bu tipte kişiler görülmektedirler.
Ancak yukarıda her iki şıkta da bahsettiğimiz olaylarda CİNlerle iletişim kuran kişiler dış dünyanın CİNleri bilmemesi ve hatta bu gibi şeylerden bahseden kişilerle alay etmesi sebebiyle durumlarını açıklamamakta ve bu yüzden de bu tip olaylar çok güç tesbit edilmektedir.
Bu tip olayların aksine pek çok rastlanan CİN - insan ilişkileri ise CİNLERİN kendilerini resmen bildirmeden başka başka yollarla sağladıklari baglantılar halinde görülmekte tesbit edilmektedir.
 
Üst