ABD'de yapılan araştırma sonucunda erkeklerin neden genellikle sebze yerine et yemeyi tercih ettikleri ortaya çıktı.
Amerika Birleşik Devletleri'nde yapılan bir araştırma sonucu, erkeklerin genellikle vejeteryan beslenmeyi tercih etmemesinde, "etle beslenmenin kendilerini daha erkeksi gösterdiğini düşünmelerinin" büyük rol oynadığı ortaya çıktı.
Katılımcıların çoğu, et ve erkeksilik kavramı arasında sıkı bir bağlantı olduğunu belirtirken, et tüketen erkekleri vejeteryan beslenen erkeklere göre daha erkeksi bulduğunu söyledi.
Newyork'ta yayımlanan çalışmada, araştırmaya katılan erkeklere et ve süt gibi ana besinlerin kendilerine hangi kelimeleri çağrıştırdığı soruldu. Katılımcıların çoğu, et ve erkeksilik kavramı arasında sıkı bir bağlantı olduğunu belirtirken, et tüketen erkekleri vejeteryan beslenen erkeklere göre daha erkeksi bulduğunu söyledi.
"Et ve erkeksilik" kavramı arasındaki bağlantıyı ortaya çıkaran bir başka çalışma da geçtiğimiz yıl Appetite Journal tarafınan yayımlanmıştı. Appetite Journal yayımladığı çalışmada, vejeteryan erkeklerin bile diğer vejeteryan erkekleri daha az erkeksi bulduğunu açıklamıştı.
Araştırmada elde edilen sonuçlar neticesinde, tüketici davranışlarını şekillendirmek isteyen pazarlama uzmanlarına "et ve erkeksilik" veya "sebze ve daha az erkeksilik" gibi çağrışımları göz önünde bulundurmaları önerildi.
Amerika Birleşik Devletleri'nde yapılan bir araştırma sonucu, erkeklerin genellikle vejeteryan beslenmeyi tercih etmemesinde, "etle beslenmenin kendilerini daha erkeksi gösterdiğini düşünmelerinin" büyük rol oynadığı ortaya çıktı.
Katılımcıların çoğu, et ve erkeksilik kavramı arasında sıkı bir bağlantı olduğunu belirtirken, et tüketen erkekleri vejeteryan beslenen erkeklere göre daha erkeksi bulduğunu söyledi.
Newyork'ta yayımlanan çalışmada, araştırmaya katılan erkeklere et ve süt gibi ana besinlerin kendilerine hangi kelimeleri çağrıştırdığı soruldu. Katılımcıların çoğu, et ve erkeksilik kavramı arasında sıkı bir bağlantı olduğunu belirtirken, et tüketen erkekleri vejeteryan beslenen erkeklere göre daha erkeksi bulduğunu söyledi.
"Et ve erkeksilik" kavramı arasındaki bağlantıyı ortaya çıkaran bir başka çalışma da geçtiğimiz yıl Appetite Journal tarafınan yayımlanmıştı. Appetite Journal yayımladığı çalışmada, vejeteryan erkeklerin bile diğer vejeteryan erkekleri daha az erkeksi bulduğunu açıklamıştı.
Araştırmada elde edilen sonuçlar neticesinde, tüketici davranışlarını şekillendirmek isteyen pazarlama uzmanlarına "et ve erkeksilik" veya "sebze ve daha az erkeksilik" gibi çağrışımları göz önünde bulundurmaları önerildi.