• Web sitemizin içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için Web sitemize kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Web sitemize üye olmak tamamen ücretsizdir.
  • Sohbetokey.com ile canlı okey oynamaya ne dersin? Hem sohbet et, hem mobil okey oyna!
  • Soru mu? Sorun mu? ''Bir Sorum Var?'' sistemimiz aktiftir. Paylaşın beraber çözüm üretelim.

Arama sonuçlarınız

  1. L

    Otel İşletmelerinde Personel Görev Tanımları

    TEKNİK SERVİS TEKNİK MÜDÜR GÖREVLERİ Teknik personelin temini ve otel işletme prensiplerine uygun olarak eğitimi.Otele yeni katılan diğer departman elemanlarına otelin imkan ve teknik kabiliyetlerini öğretmek.Teknik Müdürlük personelinin idaresi ve Personel Yönetmeliğine uygun şekilde...
  2. L

    Otel İşletmelerinde Personel Görev Tanımları

    SATIŞ PAZARLAMA ( SALES & MARKETİNG ) SATIŞ PAZARLAMA MÜDÜRÜ ( SALES & MARKETİNG MANAGER ) Bütçe komitesinde yer alır, segmenti ile alakalı bütçesini hazırlar. Sejour ile alakalı işletmenin satış faaliyetlerini yürütmek. Kendi konusu ile alakalı yılık, amaç, strateji ve uygulama planlarını...
  3. L

    Otel İşletmelerinde Personel Görev Tanımları

    HOUSKEEPER ASST. Kat Hizmetleri Yöneticisinin verdiği görevleri yerine getirmek, Oda durumlarına ilişkin raporların hazırlanmasına yardımcı olmak. Kat Hizmetleri Bölümü’ndeki personelin disiplinli, hijyen kurallarına uygun çalışmalarını ve işe geliş-gidiş saatlerine uymalarını sağlamak...
  4. L

    Otel İşletmelerinde Personel Görev Tanımları

    KAT HİZMETLERİ ( HOUSEKEEPİNG ) HOUSEKEEPER İşletme müdürüne veya odalar bölümü müdürüne karşı sorumludur. Müdürü, yaptığı ve yapacağı işlerle ilgili olarak bilgilendirmek. Müdürden aldığı talimatlar doğrultusunda hareket etmek, Bölümü ile ilgili kendini aşan problemlerde müdürün bilgisine...
  5. L

    Otel İşletmelerinde Personel Görev Tanımları

    ÖNBÜRO MÜDÜRÜ Görev Tanımı : Ön büro departmanının ve alt bölümlerinin tüm faaliyetlerinden sorumludur. Üst İlişkiler : İdari açıdan Genel Müdüre bağlıdır. 1. Çalışan kişilerin haftalık çalışma proğramını hazırlamak. 2. Haftalık iletişim proğramına uyarak personeli eğitmek. 3. Diğer...
  6. L

    Otel İşletmelerinde Personel Görev Tanımları

    AŞÇI (DEMI CHEF) Görev Tanımı : Kısım şefi ve aşçıbaşının denetimi altında çalışır ve kendisinden beklenen mutfak görevlerini profesyonelce ve eksiksiz yerine getirir. Üst İlişkiler : İdari açıdan Kısım Şefine bağlıdır. 1. Günlük olarak menüde belirtilen tüm yemeklerin mizamplamasını dikkatli...
  7. L

    Otel İşletmelerinde Personel Görev Tanımları

    GENEL MÜDÜR 1. SORUMLU OLDUĞU BÖLÜM : - 2. SORUMLULUĞUNDA ÇALIŞANLAR : Tüm Personel 3. SORUMLULUK ALANI : Tüm Faaliyetler 4. YERİNE VEKALET EDECEK GÖREVLİ : Üretim Müdürü 5. GÖREV , YETKİ VE SORUMLULUKLAR : · Kalite el kitabında ve kalite yönetim sistemi prosedür/prosesleri içerisinde...
  8. L

    Otel İşletmelerinde Personel Görev Tanımları

    Elbette İSO proses tanımlarını aynen gönderiyorum
  9. L

    Otel İşletmelerinde Personel Görev Tanımları

    Eksiklikten ziyade bilgilerin çoğu yanlış , ayrıca kırıcı olduğumu düşünmüyorum yanlış tanımlamalar var .2017 den bu yana çok bir şey değişmedi otelcilikte. Bu tanımlar 2000 öncesinin tanımları ama yine söylüyorum eski ve eksik. Turizm eğitimi almamış , yani alaylı biri tarafından yazılmış...
Üst