Üye Etiketleri

 10-19-2016, Saat 18:18
DurumuÇevrimiçi
~~~~~~~~
Sezen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
UYARI:
Kullanıcıların Profil Bilgileri Ziyaretçilere Kapatılmıştır.

Görmek için Kayıt Olmalısınız

 
Yorum #46

Saçlar ,gözler aynı sen @StyLe abeyyy
Beğenen Kullanıcılar:
 Alıntı
 10-19-2016, Saat 18:18
DurumuÇevrimiçi
Sonum sUiKasT...
StigmatA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
UYARI:
Kullanıcıların Profil Bilgileri Ziyaretçilere Kapatılmıştır.

Görmek için Kayıt Olmalısınız

 
Yorum #47

haha abi tamm sana çekmişimde saçlarda pek çekememişim galiba
Beğenen Kullanıcılar:
 Alıntı
 10-19-2016, Saat 18:19
DurumuÇevrimiçi
Do Not Disturb
StyLe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
UYARI:
Kullanıcıların Profil Bilgileri Ziyaretçilere Kapatılmıştır.

Görmek için Kayıt Olmalısınız

 
Yorum #48

StigmatA Nickli Üyeden Alıntı
haha abi tamm sana çekmişimde saçlarda pek çekememişim galiba
hahahahaha yazdım onu resmin altına...
 Alıntı
 10-19-2016, Saat 18:19
DurumuÇevrimiçi
~~~~~~~~
Sezen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
UYARI:
Kullanıcıların Profil Bilgileri Ziyaretçilere Kapatılmıştır.

Görmek için Kayıt Olmalısınız

 
Yorum #49

Abimden iyi mi bilcen @StigmatA hık demiş burnundan düşmüş
Beğenen Kullanıcılar:
 Alıntı
 10-19-2016, Saat 18:42
DurumuÇevrimiçi
Sesini değil, Sözünü yükselt.
BuKa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
UYARI:
Kullanıcıların Profil Bilgileri Ziyaretçilere Kapatılmıştır.

Görmek için Kayıt Olmalısınız

 
Yorum #50

@StigmatA Gece olduğuna emin misin? Saçlar falan şekilli vay arkadaş ya
Beğenen Kullanıcılar:
 Alıntı
 10-20-2016, Saat 07:48
DurumuÇevrimiçi
Sonum sUiKasT...
StigmatA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
UYARI:
Kullanıcıların Profil Bilgileri Ziyaretçilere Kapatılmıştır.

Görmek için Kayıt Olmalısınız

 
Yorum #51

hahah olurmu hiç @Sezen . böyle kenime sol çağraz önden bakıyorum andırıyorum yani @StyLe ı gerçekten gece @BuKa o benim normal halim
Beğenen Kullanıcılar:
 Alıntı
 10-20-2016, Saat 12:07
DurumuÇevrimiçi
Sesini değil, Sözünü yükselt.
BuKa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
UYARI:
Kullanıcıların Profil Bilgileri Ziyaretçilere Kapatılmıştır.

Görmek için Kayıt Olmalısınız

 
Yorum #52

pekala @StigmatA sizi tebrik ediyorum
Beğenen Kullanıcılar:
 Alıntı
 10-20-2016, Saat 12:12
DurumuÇevrimiçi
Sonum sUiKasT...
StigmatA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
UYARI:
Kullanıcıların Profil Bilgileri Ziyaretçilere Kapatılmıştır.

Görmek için Kayıt Olmalısınız

 
Yorum #53

haha tebriği neden aldık şimdi @BuKa
 Alıntı
 10-20-2016, Saat 12:16
DurumuÇevrimiçi
Sesini değil, Sözünü yükselt.
BuKa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
UYARI:
Kullanıcıların Profil Bilgileri Ziyaretçilere Kapatılmıştır.

Görmek için Kayıt Olmalısınız

 
Yorum #54

Gece vakti bile bakımlı olabildiğiniz için @StigmatA
^-^
Beğenen Kullanıcılar:
 Alıntı
 10-20-2016, Saat 12:22
DurumuÇevrimiçi
Sn.LeGoLaS
LeGoLaS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
UYARI:
Kullanıcıların Profil Bilgileri Ziyaretçilere Kapatılmıştır.

Görmek için Kayıt Olmalısınız

 
Yorum #55

adam her zamanki gibi karizma yahu
Beğenen Kullanıcılar:
 Alıntı
 10-20-2016, Saat 12:23
DurumuÇevrimiçi
Sonum sUiKasT...
StigmatA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
UYARI:
Kullanıcıların Profil Bilgileri Ziyaretçilere Kapatılmıştır.

Görmek için Kayıt Olmalısınız

 
Yorum #56

aaa tabi ya bakımım bozulmasın diye yastıkta bile uyumuyorum ben. sağol fatihim beni bir sen anlıyorsun

Beğenen Kullanıcılar:
 Alıntı
 10-20-2016, Saat 12:31
DurumuÇevrimiçi
Sesini değil, Sözünü yükselt.
BuKa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
UYARI:
Kullanıcıların Profil Bilgileri Ziyaretçilere Kapatılmıştır.

Görmek için Kayıt Olmalısınız

 
Yorum #57

[COLOR="DarkRed"][B][/QUOTE]

Bu gifi çalıyorum
 Alıntı
 10-20-2016, Saat 12:34
DurumuÇevrimiçi
Sonum sUiKasT...
StigmatA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
UYARI:
Kullanıcıların Profil Bilgileri Ziyaretçilere Kapatılmıştır.

Görmek için Kayıt Olmalısınız

 
Yorum #58

hadi çal bakalım o gifi
Beğenen Kullanıcılar:
 Alıntı


Seçenekler Arama
Stil

Yukarı Git